Beoordeeld op 31 maart 2019

Fantastisch verblijf in een geweldige ruime kamer. Een zeer gastvrij ontvangst met super snelle kamer service. Bij het vragen naar een paracetamol tegen de hoofdpijn nog voorzien van een verkoelend oogmasker ( wát een aandacht voor detail! ) en het ontbijt en check out de volgende ochtend waren ook geweldig.
Het ontbijt was ontzettend lekker en ook hier weer aandacht voor de kleinste details.
Een werkelijk schitterend hotel voorzien van alle luxueuze gemakken.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij reizen veel en hebben al in vele hotels geslapen. We houden van luxe en comfort. Dit hotel springt er wat ons betreft echt uit. De persoonlijke benadering van echt alle medewerkers en het comfort van de kamers en de rest van het hotel zijn uitstekend. Geen moeite is teveel en kleine probleempjes worden snel opgelost. Ook de overdracht tussen de medewerkers is erg goed. De ligging is perfect t.o.v. het centrum. Ook het restaurant is aanbevelens waardig. Zeer mooie gerechten en lekkere wijnen. Alles met kennis van zaken uitgeserveerd. Het Bilderberg hotel ligt ernaast, maar kies vooral voor dit hotel! Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019

Een super verblijf gehad, mooie kamer en zeer complete service met persoonlijk aandacht voor de gasten.
Het restaurant is een aanrader waar je heerlijk kunt eten en ontbijten ook voor een lekker drankje kan je hier terecht in een huiselijke en gemoedelijke sfeer.

Kamertip: Boek tenminste 2 nachten van 1 nachtje krijg je spijt.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Het was een heerlijk verblijf. Super gastvrij werden we ontvangen met een kopje koffie. We mochten eerder dan aangekondigd in de kamer en we mochten rustig aan doen met uitchecken. Heerlijk laat ontbijt met wederom gastvrije, vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader voor iedereen dit hotel!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Op deze prachtige locatie nabij het station en centrum van Zwolle gelegen hotel/restaurant mogen genieten van een heerlijk diner onder het genot van viool spel en zang. De bediening is vlot en vriendelijkheid. De aankleding en ambiance perfect. Een aanrader voor iedereen die van grandeur houdt.

Datum van verblijf: december 2018
Julia V, General Manager van Pillows Grand Hotel Ter Borch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Geachte Martin, wat leuk dat u bij ons te gast bent geweest bij Coperto's Friday! Dank voor uw complimenten over onze vlotte en vriendelijke collega's! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Julia Vijftigschild