Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Dominicanenklooster Zwolle te ontdekken
vanaf US$ 34,60
Meer info
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Een prachtig mooi klooster en een zeer open gemeenschap. Zij hebben in het verleden meegewerkt aan Free Feet 038 tijdens de Kerk Naar Moskee Run.

Datum van activiteit: november 2016
Dominicanenkloo... Z, Public Relations Manager van Dominicanenklooster Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2020

Beoordeeld op 9 augustus 2017

imposante kerk met bijbehorend klooster met fraaie kloostergang aan de rand van centrum bezichtiging op afspraak

Datum van activiteit: juli 2017

Beoordeeld op 25 juli 2017

Als deelnemer aan een cursus die week ook een rondleiding gehad in de fraaie klooster. Mooie gangen, prachtige kerk en rustieke binnentuin. Zeker doen.

Datum van activiteit: juli 2017

Beoordeeld op 11 juli 2017

Een fijne plek om te vergaderen en te ontmoeten. Mooie ambiance. Rustgevend. Prima parkeergelegenheid.

Datum van activiteit: juni 2017

Beoordeeld op 28 juni 2017

Heel erg leerzaam . Zeker de rondleiding. Indrukwekkend Er was een dichter aanwezig , die ter plaatse een persoonlijk gedicht schreef Het gedicht Voor jou Kijk kijk naar mij ik,ik zie jou Pak mijn hand van vertrouwen stevig vast Zodat we samen de fundering kunnen leggen. Hier ,hier komt ons huis. Luister met je hart , Alles klopt . Helaas kan ik de naam van de dichter niet lezen

Datum van activiteit: juni 2017