“Normaal goed nu zwaar onvoldoende”
Beoordeling van Bar & Brood

Bar & Brood
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 80 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Pub-restaurant
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim 15- 20 min moeten wachten op broodjes. Na 15 toch eens even vragen waar de bestelling blijft om vervolgens door de meneer achter de ba (grijze trui) een zeer arrogante blik te krijgen alsof je iets heel raars vraagt en 5 minuten later dezelfde meneer neeschuddend te zien kijken alsof je te ongeduldig bent. Klant is koning, meneer achter de bar heeft nog een hoop te leren. Normaal prima personeel behalve deze amateur.

Datum van bezoek: oktober 2018
Laurakappert, Eigenaar van Bar & Brood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Beste Tim,

bedankt dat u de tijd en moeite neemt om een recensie te schrijven als het niet naar wens is.
Jammer dat wij niets horen als het wel naar wens is.

Daarnaast begrijpen wij uw reactie, wil het niet dat er altijd zaken gebeuren die voor de klant onbekend zijn waardoor u niet kunt oordelen of dit zogenaamde hoofdschudden voor u bedoeld is/was.
Er gebeurd meer in een bedrijf.

Als u het gevoel had dat dit op u betrekking had vinden wij dit vervelend.

Nogmaals dank voor u recensie.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes eten kun je in Zwolle op heel veel plaatsen en bijna overal hebben ze ongeveer de zelfde broodjes, maar bij Bar en Brood is dat echt anders. De broodjes en zeker de proeverij, 3 kleine bolletjes met verschild beleg, is een absolute aanrader. Je zit heerlijk op hun terras de bediening is in tegenstelling tot wat je vaak ziet erg snel en attent. Goede meiden. Ook voor koffie moet je in Zwolle bij hen zijn ze stonden vorig jaar op de 23ste plaats in de top 100 van Nederland dus je mag wel wat verwachten

Datum van bezoek: april 2018
18 juni 2018 beoordeeld

heerlijke broodjes en uitstekende koffie. De sfeer is uitmuntend. Ook gezellig om een besloten feest(je) te houden. Tip bespreek eens de mogelijkheden.

Datum van bezoek: juni 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Het personeel is niet onvriendelijk, maar daar is alles mee gezegd. Er was geen mogelijkheid om mijn broodje aan te passen naar plantaardige wensen en voor iemand met een lactoseintolerantie werd er toch een kaasbroodje gebruikt.

Datum van bezoek: september 2017
Laurakappert, Eigenaar van Bar & Brood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Goedemiddag,

ontzettend vervelend dat u dit zo heeft ervaren.
Wij hebben namelijk voldoende alternatieven voor als iemand duidelijk aangeeft lactoseintolerantie te hebben.

Wij horen graag wanneer u ons heeft bezocht zodat wij de juiste mensen hierover kunnen versterken in hun kennis.

17 november 2017 beoordeeld

Dol op de broodjes van Bar & Brood. Lekker combinaties en de broodjes zelf zijn ook echt heerlijk knapperig en met laagje kaas bovenop. Favoriet is Geitenkaas/honing/noten en Zalm roomkaas, klassiekers maar erg smakelijk!!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Bar & Brood bekeken, bekeken ook

In Bar & Brood geweest? Deel je ervaringen!