Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Simpel maar super gezellig hotel met enorme whiskey bar. De eigenaar heeft mooie verhalen wat het drinken van de whiskey nog leuker maakt. De kamers zijn schoon maar in de zomer warm en er is geen airco.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel in Jugendstil, ademt vervlogen tijden uit. Je komt tot rust. Vriendelijke gastvrouwen en een restaurant dat top is. Ik heb vele hotels mogen bezoeken tijdens mijn werkzame leven, maar deze is top!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Waren hier met vrienden en hebben hier echt heerlijk gegeten. Voorgerecht van wildzwijn pastrami, hoofd was krokant gebakken sukade en als dessert een panda cotta van witte chocolade en speculaas-ijs. Alles erg lekker en in een ouderwets knusse omgeving.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

Je kunt hier heeeeeerlijk eten. Kamertjes zijn klein maar prima. Gezellige inrichting. In het restaurantgedeelte staat een kast vol met whiskeysoorten. Ontbijt was erg uitgebreid. Zelfgemaakte pancakes en andere warme hapjes. Leuk en lekker! Speciale theesoorten! Volop keus.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel op 10 min van ns Zwolle.
Vriendelijke ontvangst.
Kamer in orde maar antiek.
Maar daar kies je voor.
Alles is schoon en netjes.
De bar is gezellig en er zijn 740 soorten wiskey.....
Het ontbijt kan in de categorie SUPER.

Datum van verblijf: december 2019