“Slordig!”

ma 17-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 35 van 224 Restaurants in Zwolle
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste tafel vd zaak gekregen (lawaaiig en zeer storend en erger .... geen enkel begrip: geef het toe!) salade op de dressing vergeten en vlees niet mals. Teleurstellend!

12 januari 2019 beoordeeld

De serveerster gedroeg zich ongepast lollig. Daarnaast kreeg ik bij vraag van een lokaal uit de buurt gebrouwen biertje er een van Brouwerij 't IJ uit Amsterdam. Ik maakte er een opmerking over en deze werd onnozel weggewuifd met het argument dat vergeleken bij Amerika hier alles bij elkaar in de buurt is en dat dit bier dus ook uit de omgeving is. Verder kwam er niets verstandigs uit deze dame, zelfs geen verontschuldiging. Voor mij nooit meer Bonne Femme.
Ik ga regelmatig in Amsterdam naar het café van Brouwerij 't IJ en daar haalt men het niet in zijn hoofd een bier uit Salland te serveren als zijnde een Amsterdams biertje.

9 januari 2019 beoordeeld

De ongedwongen sfeer valt op in deze bistro. Oké, je moet er van houden maar wij vonden het heel gezellig en gemoedelijk. Lekker gegeten (proeverijen als voor- en hoofdgerecht). De bediening vonden wij gewoon gezellig, zodat je je snel thuis voelt.
Aanrader om even niet al te bijzonder maar wel lekker te eten dus!

17 december 2018 beoordeeld

Het vlees en de vis die we kregen smaakten ok, maar niet fantastisch. De service vond ik minimaal. Vooral de manier waarop de eigenaresse ons behandelde vond ik niet onder de maat. Lollig, niet helpend en heel bijzonder.

Datum van bezoek: december 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bistro gevonden via googelen op lekker eten in Zwolle. We werden zeker niet teleurgesteld. Een sfeervol tentje met open keuken, een kleine kaart en nog wat extra keus van de dagaanbieding.
Bediening is zeer vriendelijk en professioneel en goed op elkaar ingewerkt.
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bistro Bonne Femme bekeken, bekeken ook

In Bistro Bonne Femme geweest? Deel je ervaringen!