“Lekker stuk Fleisch”

zo 21-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Dessert in Zwolle
Keukens: Argentijns
Beschrijving: VERS EN VAN DE HOUTSKOOLGRILL Boterzacht vers Argentijns rundvlees en huisgerijpt vlees uit onze dry-aged kast. alles bereid op de speciaal gemaakt houtskoolgrill. Verse kreeft uit het homarium. Verfijnde sauzen en dagverse groenten. Seizoensgerechten om je vingers bij af te likken. En verleidelijke desserts… alle sauzen en gerechten maken we helemaal zelf. BAR EN TERRAS Na het diner nog geen zin om naar huis te gaan? Of liever alleen iets drinken? Neem plaats aan de bar of kies voor een rustig tafeltje uit het zicht. In de zomer is ons terras een aanrader. Want wat is er fijner dan lekker mensen kijken onder het genot van een goed glas wijn of pilsje. LOOPAFSTAND VAN CENTRUM, MUSEA EN PARKEERGARAGE Winkelstraten, musea en zelfs het bus- en treinstation zijn op loopafstand. Met de auto? Parkeergarage Q-park Maagjesbolwerk – vijf minuten van de A28 – is slechts enkele minuten lopen.
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kaart, leuke ambiance, attente bediening. Zeker meer dan de moeite waard! Reserveer wel, doe je het niet dan druip je zondermeer af

Datum van bezoek: juni 2019

8 mei 2019 beoordeeld

Goed eten
Voor herhaling vatbaar
Patatjes kunnen beter
Verder prima en aardige mensen
Reserveren is een pre

Datum van bezoek: maart 2019
14 april 2019 beoordeeld

Goed restaurant. Internationaal: je wordt aangesproken in het engels bij binnenkomst. Uitstekend vlees, maar supplementen moet je allemaal bijbetalen. "Vlees exclusief". Dus exclusief groenten, aardappels of anders. Restaurant is goed aan de prijs. Verwacht dat in elk geval 1x een bijgerecht all-in is.

Datum van bezoek: april 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega’s gegeten, uiensoep vooraf was top. De mixed grill erg goed, alles prima gebakken , niks te ver. Argentijns bier hoop ik nooit meer te drinken, de rode en witte huiswijnen waren prima!

Datum van bezoek: maart 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man geweest en zeer smakelijk gegeten. Bediening welwillend maar soms wat rommelig. Sfeer is prachtig. Je kunt er heerlijk een avondje uit. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Vaca Negra bekeken, bekeken ook

In Vaca Negra geweest? Deel je ervaringen!