“Heerlijk”
Beoordeling van Vaca Negra

Vaca Negra
Reserveren met
Vaca Negra is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Dessert in Zwolle
Keukens: Argentijns
Beschrijving: VERS EN VAN DE HOUTSKOOLGRILL Boterzacht vers Argentijns rundvlees en huisgerijpt vlees uit onze dry-aged kast. alles bereid op de speciaal gemaakt houtskoolgrill. Verse kreeft uit het homarium. Verfijnde sauzen en dagverse groenten. Seizoensgerechten om je vingers bij af te likken. En verleidelijke desserts… alle sauzen en gerechten maken we helemaal zelf. BAR EN TERRAS Na het diner nog geen zin om naar huis te gaan? Of liever alleen iets drinken? Neem plaats aan de bar of kies voor een rustig tafeltje uit het zicht. In de zomer is ons terras een aanrader. Want wat is er fijner dan lekker mensen kijken onder het genot van een goed glas wijn of pilsje. LOOPAFSTAND VAN CENTRUM, MUSEA EN PARKEERGARAGE Winkelstraten, musea en zelfs het bus- en treinstation zijn op loopafstand. Met de auto? Parkeergarage Q-park Maagjesbolwerk – vijf minuten van de A28 – is slechts enkele minuten lopen.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken
Goede service
Nadeel is dat bijgerechten apart moeten worden besteld.
Geen bestel bij de frietjes
Kwaliteit van salade en vlees is uitstekend !
Wijn goed betaalbaar

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg prijzig voor wat je krijgt. Bijgerechten zitten er niet bij in en moeten apart bij besteld worden. Ik had mijn vlees rare besteld, dit was in 1e instantie misgegaan. Snel opgelost maar wel afgeraffeld. Vlees had niet gerust, had sommige dingen dubbel en weer anderen ontbraken (mixed grill), vlees kwam van de bakplaat ipv gril etc. Als je van vlees houd een prima restaurant maar niet mijn ding.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Tijdelijk zit het restaurant op een andere locatie i.v.m. brandschade. Maar qua service en de kwaliteit is zeker niet ingeboet. Fijn personeel die je op je wenken bedienen, maar niet te nadrukkelijk aanwezig zijn. Mooie kaart met prachtige argentijnse vlees gerechten. Goede kwaliteit en kwantiteit. Ook een mooie wijnkaart. Zeker een aanrader als je Zwolle bezoekt. Wel vooraf reserveren.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van de mensen naast onze tafel kozen wij lamsrack. Heerlijk mals en zeer smaakvol. Gevulde paprika als bijgerecht ook erg goed. Zeer vriendelijk personeel en gezellige sfeer.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees is echt lekker al twijfel ik soms wel aan de herkomst er van. Maar zo lang het goed klaar gemaakt is en het is lekker hoor je mij niet zeuren. Wel vind ik het vrij prijzig waardoor ik hier niet regelmatig eet.

Reizigers die Vaca Negra bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Vaca Negra geweest? Deel je ervaringen!