PWB76
Noord-Brabant, Nederland

Super goed hotel, perfect ontbijt, wakker door doffe knallen

4,0 van 5 bollen5 jun 2024 beoordeeld
De kamers zijn echt prima in orde. Heel ruim opgezet, netjes, schoon, geen last van de snelweg. De badkamer is van alle luxe voorzien, met een inloop regendouche en een heerlijk bad. Kleine tip: misschien ook badschuim toevoegen aan de gratis items die bij het bad staan. Het ontbijt is echt subliem. Alles, maar dan ook alles was er. Hier kan echt niemand over te klagen hebben. De mensen zijn erg vriendelijk. Ik had om een stille kamer gevraagd maar helaas werd ik in de ochtend rond 6.45/7.00 uur gewekt door flinke doffe knallen. Niet kunnen achterhalen wat het was. Maar het was erg vervelend omdat dit een half uur lang door ging. De werkzaamheden aan de andere kant van het hotel kunnen het niet geweest zijn omdat die naar zeggen van de receptionist pas om 7.30 uur zouden beginnen. Tip: als iemand om een stille kamer vraag, misschien een kamer aan de uiteinden geven en niet eentje met onder, boven, zijkanten buren.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
5.4 km van Van der Valk Hotel Zwolle
  • Mercure
7.2 km van Van der Valk Hotel Zwolle
Meer hotels in Zwolle bekijken
Beoordeeld op 27 mei 2024

Wat een onpersoonlijk hotel. Ontvangst; zeer onpersoonlijk. Dame die ons incheckte keek ons amper aan. 's avonds tijdens het diner tot 2 x toe om de wijnkaart gevraagd die er niet was volgens een dame uit de bediening, (leek ons onwaarschijnlijk) gelukkig van een ober wel gekregen. Alles was betaald maar bij het uitchecken moesten we toch nog even € 0,50 betalen want dat misten ze nog op de rekening van ruim € 600 "ja, sorry....het staat er als opmerking bij dus ik moet het doorgeven"

Massa hotel, gastvrijheid kennen ze niet. Jonge medewerkers zijn waarschijnlijk lekker goedkoop

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 31 maart 2024

In 1 woord: geweldig!!! Wij waren er voor 1 nacht en hadden de familie suite. Geweldige kamers, badkamer was luxe, personeel heel vriendelijk en geweldig ontbijt! Wij hebben geen diner gedaan, wel hapjes in de bar. Kipvleugels zijn een aanrader. Heerlijk. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 17 februari 2024

Mooi hotel, grote mooie kamer (comfort kamer). De deur openen met mijn telefoon werkte wel niet.
Zalige bedden en dekens.
Vriendelijk personeel. Lekkere cocktails. Het was erg druk bij het ontbijt. Keuze en versheid was meer dan ok.
De steak in het restaurant was overheerlijk. De kabeljauw was helaas wel iets te ver gebakken. Al bij al een zalige ervaring. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 17 januari 2024 via mobiele applicatie

Zeer goede accommodatie met uitstekende service. De kamer was in topconditie, zeer schoon. Zowel het diner als het ontbijt zijn van klasse. Ambiance zeer prettig. Als we een volgende keer weer in Zwolle willen verblijven is dit hotel onze eerste keuze!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 27 oktober 2023

Vandaag samen met een vriendin deel genomen aan het lunch buffet. Het was vreselijk druk. Lange rijen bij het buffet. Toen wij eindelijk aanneem beurt waren was bijna alles op. Incl de sap automaat was leeg. Toen wij bij de visgerechten aan kwamen kregen wij een stukje van maximaal 5 com. Het vloog bijna van mijn bordje af. Meerder stukjes was niet mogelijk. Kortom zeker geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023