Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 144
PricelineUS$ 143
Booking.comUS$ 143
eDreamsUS$ 143
TravelocityUS$ 144
Orbitz.comUS$ 144
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

2 kamers mét ontbijt geboekt via dezelfde organisatie. Volgens incheckbalie dame was 1 van de 2 boekingen zonder ontbijt en via een andere aanbieder. Complete nonsens natuurlijk en na enige tijd kwam zij daar ook achter. Dan verwacht je een excuus, maar mevrouw ging gewoon verder met de incheckprocedure.
Dergelijk onbeleefd gedrag ervaar ik vaker , en vrijwel altijd bij een Valk hotel. Advies...train je baliepersoneel op sociale vaardigheid en klantvriendelijkheid, is hard nodig,
Verder fijn verblijf gehad, de bekende ruime kamer, prima bedden en ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021

Een paar jaar geleden geweest en nu weer! Alles was top geregeld. Superior kamer was heerlijk groot echt genoten. Ontbijt was echt lekker geregeld! Veel keus en ook smoothie en yoghurt automaten. Heel top! Ook bij aankomst een drankje in de bar. Lekker weekend gehad!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

Netjes hotel met wat plus en minpunten:
Plus:
- nette fitness
- schoon, ruim
- goede bedden
- mooi uitzicht

Minpunten:
- tv is oud, werkte slecht, nauwelijks zenders en zeker geen smart tv terwijl dit in andere van der Valks wel het geval is
- restaurant desserts erg prijzig, onder 9 euro heb je niks

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Prettig verblijf in een superiorkamer met uitzicht op de A28. Geen enkel geluidsoverlast vernomen. Vlotte incheck.
Terrasbediening voorkomend.
Ontbijt op de kamer heeft voor iedereen wat wils.. prima hotel om nog eens een nacht te verblijven.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 mei 2021

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk geslapen in een Superior Kingsize kamer. Het bed was echt heerlijk en ook het bad was top. 'S ochtends heerlijk, uitgebreid ontbijt aan onze kamerdeur. Heerlijk weekend gehad!
Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2021