Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 150
Booking.comUS$ 150
PricelineUS$ 150
eDreamsUS$ 150
Orbitz.comUS$ 150
TravelocityUS$ 150
Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

Netjes hotel met wat plus en minpunten:
Plus:
- nette fitness
- schoon, ruim
- goede bedden
- mooi uitzicht

Minpunten:
- tv is oud, werkte slecht, nauwelijks zenders en zeker geen smart tv terwijl dit in andere van der Valks wel het geval is
- restaurant desserts erg prijzig, onder 9 euro heb je niks

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Prettig verblijf in een superiorkamer met uitzicht op de A28. Geen enkel geluidsoverlast vernomen. Vlotte incheck.
Terrasbediening voorkomend.
Ontbijt op de kamer heeft voor iedereen wat wils.. prima hotel om nog eens een nacht te verblijven.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 mei 2021

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk geslapen in een Superior Kingsize kamer. Het bed was echt heerlijk en ook het bad was top. 'S ochtends heerlijk, uitgebreid ontbijt aan onze kamerdeur. Heerlijk weekend gehad!
Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 februari 2021 via mobiele applicatie

We werden vriendelijk en vlot ontvangen. Onze eerste kamer was niet schoon - veel haren in de badkamer en tapijt niet gestofzuigd. Dit aangegeven en gauw nieuwe kamer gekregen. Ook hier niet goed gestofzuigd. bij daglicht zagen we vlekken waar we niet te lang bij stil wilden staan... de slechte schoonmaak (in coronatijd!) zorgt ervoor dat we niet nog eens komen. Jammer! Want het eten is prima - al waren ze de upgrade van het ontbijt vergeten. Je wordt er vriendelijk geholpen, de kamers zijn groot, de badkamer ook. Maar de scherpte ontbreekt.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 29 september 2020

Hotel van der Valk aan de rand van Zwolle biedt een luxueus verblijf in een modern en sfeervol ingericht hotel. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. Tijdens je verblijf kun je gebruik maken van de fitnessruimte of ontspannen in de wellness ruimte in de sauna of het Turkse stoombad.

De brasserie en de bar op de begane grond bieden een gezellige sfeer voor een hapje en een drankje of voor een informele zakelijke bijeenkomst. Het restaurant biedt ontbijt, lunch en diner aan met een uitgebreide dinerkaart, voor zowel de vlees en vis eter als de vegetariër. Houdt er echter rekening mee dat doordeweeks mensen van buitenaf ook een plaats kunnen reserveren bij het ontbijt waardoor het mogelijk druk kan zijn.

Verder is Hotel van der Valk Zwolle door de centraal gelegen locatie en het aanbod van diverse zalen zeer geschikt voor diverse bijeenkomsten voor grote en kleine groepen. Houdt er hierdoor rekening mee dat het druk kan zijn tijdens je verblijf, vooral doordeweeks.

Datum van verblijf: september 2020