Beoordeeld op 16 juli 2020

Kamers en buffetontbijt zijn van de bekende, goede Van der Valk kwaliteit. Het gebouw zelf kon ons van de buitenkant niet echt bekoren. Pluspunt is de ruime fietsenstalling. Personeel is vriendelijk en correct.

Beoordeeld op 16 juli 2020

Voor de zoveelste keer terug in vd Valk Zwolle en steeds is er niks mis. Zowel de lunch, kamer, diner als het ontbijt zeer goed. Tevens heb ik veel respect voor het personeel dat bij het ontbijt de maatregelen moet handhaven, aangezien bijna niemand deze opvolgt, laat staan dat gasten reageren op het personeel. De 1,5m en overige maatregelen staan duidelijk aangegeven, alleen spijtig dat bijna geen enkele gast zich vanochtend aan de afstand hield.

Beoordeeld op 13 juli 2020

Heerlijk om weer uit eten te gaan met de familie, wij hebben heerlijk gegeten. De service en kwaliteit is goed gebleven. Heel tevreden met de keuze in gerechten de bediening was zeer vriendelijke en de wachttijd voor de gerrechten was kort. Al met al zeer tevreden.

Beoordeeld op 3 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer fijn hotel. De bediening in de bar is erg oplettend en vriendelijk. Alles gaat vlot. Goed eten en mooie fitness met voldoende toestellen. De kamers zijn modern, schoon en ruim met grote badkamer en moderne faciliteiten

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juni 2020

Wij hebben een superverblijf gehad bij Van der Valk Hotel Zwolle
Onze boeking bestond uit een E bike arrangement waarbij ook ontbijt en avond eten in de deal zat .
Vlakbij het hotel ligt een prachtige fietsroute door weilanden richting Dalfsen, echt super.

Het personeel van Van der Valk Hotel Zwolle is top, allemaal erg service gericht en vriendelijk .
De kamer was heel mooi en superschoon 1
De bedden lagen heeeeeeeeeeeerlijk !

het ontbijt was heerlijk !
Het avond eten voor dit arrangement bestond uit een keuze menu
Wij kozen voor de carpaccio, schnitsel en creme brulee
Allemaal heel lekker !
Mijn vrouw kreeg de schnitsel niet op
Ik offerde me wel op voor dit doel

Kamertip: De kamers op de 2de verdieping hebben prachtige grote hoge ramen
Datum van verblijf: juni 2020