28 mei 2018 beoordeeld

aan de voorzijde uitzicht op de snelweg, aan de achterkant op IKEA. Niet echt een ideale locatie, tenzij je er een nachtje als handelsreiziger doorbrengt. Toch hebben wij het er prima gehad. Het gezellige terras en de uitstekende bediening, doen je snel vergeten dat je op een minder aantrekkelijke locatie zit. Het eten was bovendien prima, hoewel wij je voor asperges toch beter in Brabant of Limburg kunt zijn. De kamers zijn uitstekend en bijzonder royaal, met een ook al fors bemeten en moderne badkamer. Voor oudere mensen is alleen de veel te gladde douchevloer iets waar wat aan gedaan zou moeten worden. Oppassen dus!! En dan natuurlijk het uitgebreide en uitstekende ontbijt, waarmee Van der Valk inmiddels de standaard zet. En dat alles voor een prijs van rond de honderd euro voor een tweepersoons kamer met ontbijt! Top.

Kamertip: Hou het raampje dicht, anders hoor je de snelweg. Of vraag een kamer aan de achterkant.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
25 mei 2018 beoordeeld

Zeer ruimte nette kamer met grote badkamer. Prima bed en uitstekend functionerende airco. Het ontbijt is, als altijd bij de van der Valk keten uitstekend verzorgd. In- en uitchecken gaat zoals verwacht mag worden bij een zakelijke boeking zeer snel.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vd Valk hotels hebben een naam hoog te houden en ook dit hotel voldoet volledig aan de verwachting. We hadden een standaard kamer, maar voor 1 nachtje hoefde het niet heel luxe te zijn, maar zelfs in de standaardkamers een regen douche in een aparte cabine en een ligbad. Fijn dat je niet eerst in bad hoef te stappen om te douchen. Heerlijke bedden en zelfs een gelegenheid om een kopje koffie of thee te maken. Het ontbijt was heel uitgebreid en alles voldoende aangevuld.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
10 mei 2018 beoordeeld

Net als veel andere Van der Valk Hotels is Hotel Zwolle zeer comfortabel met een moderne styling. We hadden een kamer op de 7e verdieping met erg mooi uitzicht over de wijde omgeving. Er was zelfs een klein balkonnetje met stoelen, dus we hebben in het ochtendzonnetje buiten gezeten.

Kamer heeft alles voor een fijn verblijf, prima bedden, goede badkamer en uitstekende isolering, dus geen last ven geluid van de snelweg.

's Avonds nog lekker een Whiskey gedronken in de lounge bar. Het viel nog niet mee om te kiezen want er stond een mooie verzameling. Ontbijt was ook prima, keurig verzorgd en voldoende ruimte voor iedereen.

Kamertip: Kamers op de bovenste verdieping hebben een prachtig uitzicht
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld

Super hotel ! Mooie kamers die zeer net zijn !
Eten en ontbijt heel goed verzorgd en super lekker. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar. De zondag een showcooking meegemaakt die zeer verzorgd en super lekker was.

Kamertip: Geen tips om een kamer te kiezen. Dit hotel is zeer goed geisoleerd en er is geen lawaai van buiten te horen.
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden