“Wat een lange avond”

Itoshii
Geclassificeerd als nr. 79 van 209 Restaurants in Zwolle
Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans, Grill
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst wilden mijn zakenpartners graag even gebruik maken van het toilet.
Helaas was dit niet mogelijk. De ober gaf aan dat hij graag eerst even de opties van de tablet uit wilde leggen. "Anders duurt mijn avond zo lang" zei hij tegen ons.
Hopen dat de rest van de avond beter wordt!

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd een goede sushi restaurant geweest, maar de laatste keer liep er mieren over het toetjes buffet heen, ik had het gemeld bij het personeel maar er werd nieuwe toetjes neergezet en daarna niks gedaan aan de mieren! Geen eens een excuses! Toen we trouwens binnen kwamen werden we aan een tafeltje gezet, en gasten die later binnen kwamen werden toch als eerste geholpen! Heel raar! Sushi smaakte daardoor ook minder! We gaan nooit meer heen!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk hoe groot deze zaak is als je binnen bent. Duidelijk is dat dit een all-you-can-eat vreetschuur is. De tablets bieden hulp bij het bestellen, de gerechten worden op tafel gekwakt zonder enige toelichting van gerecht of een ‘eet smakelijk’. De rolletjes mogen geen sushi worden genoemd en worden overheerst door broodkruimels, knapperige uitjes of mayonaise. De vis op de nigiri is warm en smakeloos. Het warme vlees en zalm zijn nog redelijk te eten maar bij het afrekenen van 69 euro voor twee personen heb ik toch spijt dat we hier hebben gegeten. Iedereen die denkt dat dit sushi is moet één keer elders eten!!!!!!

12 november 2017 beoordeeld

Ik had mijn eerste date met mijn vriendin hier. We zijn al een tijdje samen maar we hebben nog nooit iets met z'n tweeën gedaan. Het idee was om romantisch te gaan uit eten. Dit viel me tegen hier. Wat is dit toch een massaal restaurant. Tafels stonden dicht bij elkaar en ik geloof dat we toch wel zo'n tien keer 'Wat zeg je?' hebben moeten vragen omdat het zo rumoerig was. Ook liep de bediening gewoon door elkaar heen; je had geen vaste ober of zo. Heel onpersoonlijk. Het eten smaakte lekker, maar niet veel lekkerder dan in een ander Japans restaurant. De service was vreselijk. Een van de obers legde een bordje sushi op de rand van te tafel, waardoor het viel. Kan gebeuren natuurlijk, maar de ober beloofde nieuwe te bestellen en de troep op te ruimen. Dit gebeurde niet (en er zit een mayonaisevlek op mijn leren schoen die er niet meer af wil). Al met al matig. Leuk voor een keer, maar ik zou niet teruggaan.

26 oktober 2017 beoordeeld

Vanavond met het gezin een spontaan bezoek gebracht aan dit voor ons onbekende Japans restaurant. Het was "Ladies Night" en vrijwel alle tafels waren bezet. Nadat we aan onze tafel zaten duurde het ongeveer 25 minuten voordat we onze frisdranken hadden. Een minder goed begin, maar het werd helaas nog veel slechter.
Na een kleine anderhalf uur wachten hadden wij zelf een vijftal schaaltjes kunnen verdelen, terwijl de vermoeidheid en de trek bij de kinderen steeds minder werd. We besloten direct op te stappen, nadat eerdere toezeggingen van het personeel om het eten zo snel mogelijk te serveren mislukten.. Wat een gezellig avondje (sushi eten) had moeten zijn, eindigde met een frietje op de hoek van de straat. Dat smaakte overigens heerlijk.

Reizigers die Itoshii bekeken, bekeken ook

In Itoshii geweest? Deel je ervaringen!