“Slechte service”

wo 24-7
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 16 van 226 Restaurants in Zwolle
Beschrijving: Ingeburgerd; de bar waar je niet alleen een goede burger hapt maar waar je in een no-nonsense sfeer een lekker biertje of een goed glas wijn drinkt. De grillmeesters stoken de boel goed heet en bereiden naast 14 verschillende burgers ook grillgerechten, salades en soepen. Geen vette hap, maar eerlijke burgers van Slagerij Haverkort, verse vis en lamsvlees. Natuurlijk is er ook gedacht aan de vegetariërs onder ons, aan onze vegaburgers valt niets af te dingen.
7 juni 2019 beoordeeld

Leuke sfeer en mooie kaart maar het eten was helaas niet zoals verwacht.
In het begin drinken besteld, dat kwam vervolgens pas 10/12 minuten later.
Ik gaf bij het bestellen aan dat ik 1 soort vlees van 1 gerecht niet lekker vond, of dat dan weggelaten kon worden en of de kok er dan een ander vleessoort dan voor in de plaats zou willen doen. Dat gebeurde niet, er werd niets voor in de plaats gebracht. Ik kreeg gewoon 1 soort vlees minder.
Eenmaal aan het hoofdgerecht: Veel te veel saus over de burger. Waardoor de smaken niet meer goed tot zijn recht kwamen.
Drinken werd opgenomen toen het eten gebracht werd. Drinken werd pas gebracht toen iedereen het eten al bijna op had.
Patat werd besteld toen het eten gebracht werd, patat werd gebracht toen iedereen het eten al bijna op had.
Toen we nog aan de patat zaten werd en gevraagd of het gesmaakt had? Euh, we zijn nog de patat aan het eten...?
Toetje besteld: Er lagen alleen nog maar vorken en lepels op tafel voor het toetje, het wachten was op het toetje. Komt er iemand vragen: is alles naar wens? Beetje ongepast moment.....
Toetje was echt niet lekker. Altans, de eerste hapjes waren heerlijk, maar toen kwam er een 'klont' wat zuur was. Mensen achter ons hadden hetzelfde. Waarschijnlijk was het niet goed gemixed met de mixer en zaten er nog klonten in het beslag en toen is de cake gemaakt waardoor de vreemde smaak opkwam.
Helaas is er niets mee gedaan. Klachten gemeld, maar helaas... Dat was voor mij de eerste en de laatste keer....

Datum van bezoek: juni 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer. Leuke benamingen van de gerechten op de menukaart. Personeel is vriendelijk.
Tafels aan de kleine kant en stoelen zijn niet comfortabel om de hele avond op te zitten.

Datum van bezoek: oktober 2018
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen tijdens een bezoek aan Zwolle. Lekkere lunchgerechten, goede koffie en een gezellige en moderne sfeer. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad. Tijdens een bezoekje aan Zwolle zochten we een glutenvrije lunch. Hier terecht gekomen en alles werd meteen goed aangepast! Lekker grote porties. Zeer fijne bediening met goeie hulp. Onze hond mocht mee naar binnen en kreeg meteen een bakje water.

Datum van bezoek: maart 2019
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lekker gezeten op het terras. We zouden eerst eigenlijk koffie met taart eten, maar na het zien van de kaart toch alvast voor een lunch gekozen. Moeilijk kiezen! maar uiteindelijk kozen wij het Turkse brood en bruin brood met groente kroketten (zie foto’s) Ik heb erg genoten van deze lunch en lekkere chai tea! Aardig personeel.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Ingeburgerd bekeken, bekeken ook

In Ingeburgerd geweest? Deel je ervaringen!