“Wat een prachtige boekenwinkel”
Beoordeling van Waanders in de Broeren

Waanders in de Broeren
Geclassificeerd als nr. 8 van 225 Restaurants in Zwolle
3 weken geleden beoordeeld

Je ziet ze niet zoveel. In een oude kerk een boekenwinkel. zo prachtig ingericht: Daar is goed over nagedacht door achitect in interieurmensen. Compliment! Mooi het orgel in vol ornaat en de prachtige plafondschilderingen. Mooi ook hoe het horeca gedeelte geintegreerd is het het geheel. De moeite van het bezoeken meer dan waard. Ook wanneer je niet op zoek bent naar een boek of tijdschrift.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een zaak, wat een uitstraling, wat een keuze! Echt de meest fantastische boekhandel die ik ooit bezocht heb.

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben diep onder de indruk van de Broeren en zou elke bibliothecaris hier naartoe op excursie willen nemen.
Dit is het Mekka voor de boekliefhebber en hier kan ook de inwendige mens goed terecht in de eigen ‘mensa’ van de Broeren.
Leve de betere boekwinkel!

26 mei 2019 beoordeeld

Mooie winkel die veel groter is dan ik had verwacht. De kerk is van een mooie kwaliteit, mooi orgel mooie beschilderingen en veel boeken

Datum van bezoek: mei 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de aller mooiste boekenzaken van heel Nederland en zelfs 1 van de mooiste in de hele wereld. Ook als je niet van lezen houdt moet je hier even naar binnen lopen.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Waanders in de Broeren bekeken, bekeken ook

In Waanders in de Broeren geweest? Deel je ervaringen!