“Prettige horeca waar je prima kunt lunchen in een mooie boekwinkel”
Beoordeling van Waanders in de Broeren

Waanders in de Broeren
Geclassificeerd als nr. 8 van 207 Restaurants in Zwolle
12 juni 2018 beoordeeld

Heel mooi om in het voormalige koor van deze historische kerk te kunnen genieten van een heerlijke lunch na een uitputtend bezoek aan deze geweldige boekwinkel

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Half uur op ons drinken gewacht. Gasten die na ons aankwamen hadden hun drinken al op. Toen we er naar vroegen kregen we een sneer: "geniet ervan en fijne dag nog". De broodplank is overigens ook niet om over naar huis te schrijven.

21 mei 2018 beoordeeld

het eten was prima de plek was goed binnen en buiten kun je goed zitten het is in een mooie oude kerk waar je ook boeken kunt kopen

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een gezamenlijke lunch bij Waanders. Prachtige inrichting in oude kerk. Eten viel wat tegen. Mosterdsoep was veel te romig en bij de broodjes overheerste het zoet. Dat is helaas een trend; oude kaas "verrijken" met honingmosterdsays en prima blauwe kaas verdronk in een zoete uienchutney. Natuurlijk kwestie van smaak en smaken verschillen maar hij dan rekening met die verschillende smaken. 's Middags nog op terras gezeten, vlotte bediening en prima locatie.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie boekhandel, maar de collectie is wel aan de kleine kant.
Het restaurant is mooi en je hebt een mooi uitzicht op de boekhandel en de mooie ramen. De vorm van de kerk is mooi zichtbaar. Ook het orgel is nog aanwezig. Alleen de echte boekenliefhebbers komen hier niet aan hun trekken.

Reizigers die Waanders in de Broeren bekeken, bekeken ook

In Waanders in de Broeren geweest? Deel je ervaringen!