“Prima eten.”

Keukens: Europees, Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 mei 2019 beoordeeld

Eten was prima, maar we vonden de bediening slecht en rommeling.
We hadden gereserveerd, kregen we te horen dat we dat we boven zaten (prima), maar we zouden bij de bar aan een ronde tafel met zijn vieren zitten. Boven gekomen was er nog 1 tafeltje vrij voor 5 personen. Onze tafel die wij gereserveerd hadden zaten anderen aan. Heel fraai...reserveer je, dan kom je ergens anders te zitten.
Ik kreeg het gevoel door die drukte dat we letterlijk en figuurlijk in de hoek werden gezet. Een tafel waar je nauwelijks langs heen kunt lopen. Onveilig gevoel!!! Met brand waar moet je heen. Het staat teveel op elkaar. We hadden al een paar keer gevraagd of we ergens anders konden zitten, omdat het behoorlijk tochtte overal. We zaten al bijna met jassen aan. Gezellig... ga je ook uit eten. De gastheer wou de gordijnen dicht doen, dat vonden we niet echt een optie. Dus was er afgesproken dat we na ons voorgerecht weg zouden gaan naar een andere plek. Hier moesten we zelf nog om vragen. Uiteindelijk kregen we een beter plek. En konden we rustig verder eten. Op serveren werd niet naast de klant gaan staan, dat kon ook niet omdat het TE vol is met tafels en stoelen, maar over een andere klant heen geserveerd...heel slodderig. Personeel heeft te weinig aandacht heeft voor de klant. Er staaat te veel personeel op 1 tafel. We hebben ong 10 verschillende personeelsleden gezien. Personeel loopt niet allemaal in bedrijfskleding. Pluspunt we kregen een korting. Maar we gaan hier niet gauw weer heen.

Datum van bezoek: mei 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Bedankt voor uw recensie. Van mijn collega’s van Humphrey’s Zwolle heb ik begrepen dat u dit op de avond zelf ook heeft terug gekoppeld en dat zij u hiervoor een korting hebben aangeboden. Vanwege ons grote pand en meerdere etages kan het inderdaad voorkomen dat er veel verschillend personeel aan tafel komt, vooral als men op twee verschillende etages heeft gezeten. Mijn collega’s hadden het gevoel dat u uiteindelijk toch tevreden het pand heeft verlaten. Wij hopen u binnenkort dan ook nog eens bij ons te mogen begroeten.

30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een gezellig familie-etentje (vijf personen). Persoonlijk had ik verwacht dat het beter zou zijn, zeker daar tot nu toe al onze Humphrey-ervaringen in verschillende plaatsen altijd erg goed waren. Voorgerechten prima bij ieder, mixed grill, groentenstrudel en biefstuk eveneens prima, maar de vegan burger en het taartje van rundersukade (erg droog) viel erg tegen. De desserts waren weer prima.
Restaurant gesitueerd in monumentaal pand maar toch erg oubollig, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Kortom een beetje dubbel gevoel over ons bezoek aan Humphrey’s Zwolle; ik zou hier (deze locatie) niet zo snel weer terug gaan.

Datum van bezoek: april 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Bedankt voor uw kritische feedback. Heeft u bij onze collega's doorgegeven dat de rundersukade en de vegan burger tegen vielen? Fijn om te horen dat de rest van de gerechten wel goed in de smaak vielen.
Wij hopen u toch nog eens bij één van onze vestigingen te mogen begroeten.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, goede service en prijs kwaliteit. Vooral de Angus entrecote was heerlijk. Wat verder opvalt is de vriendelijkheid van de medewerkers.
Wij komen graag terug.

Datum van bezoek: april 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, bedankt voor de recensie.

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goed bezocht restaurant in het hartje van het altijd mooie Zwolle. Op de tweede etage kunnen genieten van een heerlijke maaltijd waar je een drie gangen diner voor nog geen €30,00 hebt. Met vrienden rustig kunnen bijkletsen en ondertussen heerlijk genieten. Er wordt aangegeven dat je gratis kunt bijbestellen. Hoe je dat moet doen is lastig. Dan is er ineens niemand van de bediening die naar je omkijkt. Ze lopen, op meerdere keren vragen gewoon door. Na echt een keer aandringen wordt de dame die ons bediend niet vriendelijk bejegend. Dat is wel een smet op de avond. Ook de drankjes die we gelijktijdig bestelden worden ineens veel later geserveerd terwijl het al een stuk rustiger is. Verder merk ik op dat je boven meer ruimte hebt rondom je tafel dan beneden. Ik had het gevoel terug te gaan in de tijd en mij kon wanen in een taverne. Dat was leuk om mee te maken. Het is redelijk geprijsd, net te duur voor wat er voor wordt gezet.

Datum van bezoek: maart 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019

Bedankt voor uw recensie. Wij zullen uw feedback betreft het bijbestellen van de garnituren bespreekbaar maken.

12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even langs gegaan om een tafel te reserveren. Was geen probleem op zaterdag altijd welkom. Leuke eerste indruk. Mooi restaurant, sfeervol , ook al is het niet je smaak, kwa inrichting. Vriendelijke bediening, lekker eten, 3 gangen menu. Prima. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Bedankt voor de leuke recensie, wij hopen u nog eens bij ons te mogen begroeten.

Reizigers die Humphrey's Zwolle bekeken, bekeken ook

In Humphrey's Zwolle geweest? Deel je ervaringen!