“Matig”

Keukens: Europees, Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik begrijp niet dat dit restaurant een overwegend hoge beoordeling krijgt. Je moet echt weten waar je aan begint, het is eigenlijk een grote veredelde eetfabriek. Druk, geen fijne stoelen. Wij hadden een stuk of 7 verschillende bediening aan tafel, erg irritant. Eten is van matige kwaliteit. Typisch restaurant waar grote groepen heen gaan, dan maak je zelf de gezelligheid. Voor kwaliteit hoef je hier niet te zijn.

HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Beste Ricardo H,
Bedankt voor uw kritische feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan ons niet naar wens is geweest. Het is zeker niet de bedoeling dat wij alleen geschikt zijn voor grote groepen. Ik zal uw feedback zeker bespreken met onze vestiging in Zwolle.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Kleine kaart maar voor elk wat wils. Daar door ook snelle en prima service. Gastvrij personeel. En ik blijf genieten van het interieur. Prijs kwalteits verhouding is goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Julia, Bedankt voor uw recensie.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren door onze ouders uitgenodigd.En wat een geweldige service kregen we hier. Begon al bij binnenkomst in een bom volle zaal werd mijn schoonvader welke moeilijk ter been is geholpen naar zijn tafel. Ook aan tafel werden we prima geholpen ondanks de drukte verloor men ons niet uit het oog. Op de gerechten hoefden we niet lang te wachten. De logistiek is hier dik in orde. Ook het eten was prima echt niemand had klachten. Dit adres gaat zeker in mijn boekje bijgeschreven worden. Tot de volgende keer.
Gr Eric

HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Eric, Bedankt voor uw recensie, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

29 april 2018 beoordeeld

Voor de zoveelste keer bij een Humphrey's geweest en ook dit keer was het goed! Een heerlijke witlof-uiensoep, de mixed grill en dan een mooie tiramisu. Daar was en is niks mis mee!

Beste Marlies, Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer bij ons begroeten.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben er 3x inmiddels geweest en 3 verschillende ervaringen. Van eten wat koud was lang duurde en amper drinken konden bestellen tot uitstekende bediening en heerlijk eten. Ik vind dit restaurant in de loop der tijd slechter worden. Ik zou het zeker niet afraden maar ook niet echt aanraden.

HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Beste Yvonne, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te horen dat je de kwaliteit in ons restaurant niet als constant ervaart. Ik ga dit zeker bespreken met onze vestiging in Zwolle, zodat zij hier beter op kunnen gaan letten.

Reizigers die Humphrey's bekeken, bekeken ook

In Humphrey's geweest? Deel je ervaringen!