“Matig”
Beoordeling van Kletsen & Proeven

Kletsen & Proeven
Reserveren met
Kletsen & Proeven is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 90 van 209 Restaurants in Zwolle
8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima, maar niet erg bijzonder. Prijs kwaliteit verhouding is dan ook goed. De bediening straalde echter weinig plezier en vriendelijk uit en heeft na ons eerste drankje niet meer gevraagd of we nog wat wilde drinken, jammer. Al met al een gezellige avond gehad. Voor een snelle hap prima, maar ik zou verder zoeken voor een gezellige avond uit.

17 februari 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst viel de onvriendelijkheid van het personeel (paar van die jonge meiden) direct op. Geen fatsoenlijke antwoorden, geen lach, geen nette behandeling. Je zag ze denken: Nee hè, alweer een klant... Ook de organisatie was slecht. Eén voorbeeldje: in korte tijd werden we door drie verschillende 'dames' gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl een bestelling daartoe al geplaatst was. Het eten viel tegen (o.a. kletsnatte, lauwe en smakeloze saté) en toen we wilden afrekenen ('Dan MOET u naar de bar gaan') bleken de gerechten van een groepsmenu (25 euro p.p.) apart berekend te zijn, hetgeen een rekening opleverde die 6 euro hoger uitkwam. Drong buiten pas tot me door en we zijn gewoon doorgelopen. Binnen bovendien een enorme herrie en keiharde stoelen. Eens en nooit weer derhalve.

24 januari 2018 beoordeeld

Met de nieuwe kaart en nieuwe weg die zij zijn ingeslagen, hebben ze een goede zet gedaan. Heerlijke gerechten, vriendelijke prijs en nog steeds die leuke sfeer. Vond het altijd al een leuk restaurant maar kwaliteit van eten was matig. Bezoekers zijn van alle leeftijden, met nadruk op veel jonge mensen. Leuk! Kom hier graag.

24 januari 2018 beoordeeld

Super lekker eten. Wij hebben al twee keer de proeverij gehad maar je kan ook van de kaart bestellen. Je krijgt ook grote porties. Het enige wat ik jammer vind is dat de stoelen niet lekker zitten. Uiteindelijk ook weer blij dat ik klaar ben met eten zodat ik van die stoel af kan.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met n stel collega's hier gegeten. We Namen het groepsmenu. Selecte keuze vd kaart.
Flinke porties bij hoofdgerecht,niet mis. Bediening vriendelijk en snel.
Toetje was iets minder,vers fruit kwam vers uit het blik. Wij vinden dat dat niet kan.

Reizigers die Kletsen & Proeven bekeken, bekeken ook

In Kletsen & Proeven geweest? Deel je ervaringen!