“Heerlijk eten, heerlijke wijn”
Beoordeling van Bistronemie Vidiveni

Bistronemie Vidiveni
Geclassificeerd als nr. 18 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Mediterraan
21 februari 2019 beoordeeld

We hadden het 5- gangen verrassingsmenu, met bijpassende wijnen. Mooie en originele gerechten. En zo mogelijk nog originelere wijnen erbij. Al met al: uitstekend. En om het helemaal af te maken: zeer kundige en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begint niet helemaal zoals we willen. IJskoud buiten maar de deur is onverwacht op slot. Zwaaien helpt en een ober doet alvast de deur open. Even twijfel, hebben wij niet goed opgelet? Wel dus. Maar na de amuse en gang 1 is alles vergeten. Een soepje op smaak, beekforel van ongekende kwaliteit en dat alles op prachtig servies. Er wordt goed geadviseerd over bijpassende wijnen. De desserts - zoete variaties op pompoen met knapperige pompoenpitten, of een prachtig bord met kaasjes en een advies, zijn plaatjes. En tot en met de koffie is het genieten geblazen. De sfeer is aangenaam en de rekening valt alleszins mee. Een aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt een aanrader. Met zeven man om een grote ronde tafel genoten van het verrassingsmenu en verschillende wijnen. Elke gang was even lekker en de ambiance is helemaal prima.

Datum van bezoek: december 2018
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in een mooie en gezellige ambiance het 5 gangen verrassingsmenu gehad. Mooie verfijnde gerechten met bijzondere en lekkere smaken. Ook de wijnen passen goed bij de gerechten. Kortom een echte aanrader!!

Datum van bezoek: november 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het komt niet vaak voor dat alles voor mij klopt in een restaurant. De smaak van het eten, de wijn, de bediening en de plek zelf. Bij Venividi is alles top. Ruime plaatsen, goed van temperatuur, muziek niet te hard, prettige akoestiek. Tempo is precies goed, eten en personeel verschijnt telkens aan tafel wanneer je bijna denkt dat je iets wilt. Eten was gisteren weer verrassend (nasipeer, ooit van gehoord?) en verfijnd. Bijpassende wijnen waren goed. Viognier was onze favouriet. Zwolle is een leuke stad met goede horeca. Venividi hoort bij de top. En dan ook nog met een sociale opdracht om mensen weer te laten integreren in het arbeidsproces. Volgens mij komt dat wel goed gezien het niveau!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Bistronemie Vidiveni bekeken, bekeken ook

In Bistronemie Vidiveni geweest? Deel je ervaringen!