“Wat kan het toch fijn zijn als je met familie een geweldig diner krijgt geserveerd”
Beoordeling van Bistronemie Vidiveni

Bistronemie Vidiveni
Geclassificeerd als nr. 18 van 212 Restaurants in Zwolle
Keukens: Mediterraan
11 juni 2018 beoordeeld

Met elf familieleden van een diner genoten bij het restaurant Vidiveni. Een prachtig gedekte tafel, zeer attente bediening, een heerlijk driegangendiner en prima glas wijn. De gerechten waren zoals aangegeven lokaal, eerlijk en seizoengebonden. We gaan zeker daar nog eens naar toe. Een aanrader.

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, verrassende smaaksensaties. Heb er geen andere woorden voor. Entourage ziet er gezellig uit, personeel vriendelijk. Totaal plaatje echt top. Gerechten zeker naar kwaliteit geprijsd. Alles lokaal en bio. Must go als je in Zwolle bent!

29 april 2018 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen door attent en niet opdringerig personeel. We kozen voor het vijfgangenmenu. De ober suggereerde een wijnarrangement met halve glazen: schitterend idee. Elke gang was verrukkelijk: origineel, vakkundig bereid en esthetisch gepresenteerd. Het gebruik van lokale producten geeft een duidelijke meerwaarde. Een heerlijke ervaring voor een zeer redelijke prijs.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk avondje uit, vriendelijk personeel op een mooie plek. We hadden het verrassingsmenu, en het eten was simpelweg geniaal. Gebalanceerde smaken met voortreffelijke sausjes wat wordt begeleid door lokale producten. Absolute aanrader!

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n zessen hier gegeten om de verjaardag van een van ons te vieren. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Heerlijk gegeten! Verrassende smaakcombinaties:
Gemarineerde rauwe makreel met piccalilly, Japanse radijs, komkommersalade en vinaigrette van zoethout en laurier
Sprei met venkelzuur, dragonolie en een beurre rouge
Tamme eendenborstfilet met rode biet, waterkerscreme en jus met ingelegde gember
Gepocheerde peer met gesuikerde walnoten, merengue, champagne sabayon en jeneverbesroomijs

Zeer vriendelijke en correcte bediening. Dit restaurant kookt voornamelijk met lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. En is een leer-/werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt.

Reizigers die Bistronemie Vidiveni bekeken, bekeken ook

In Bistronemie Vidiveni geweest? Deel je ervaringen!