“Leuk!”

Tapasbar La Bodega
Geclassificeerd als nr. 68 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Spaans
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn niet binnen geweest, maar hebben op het terras gegeten. Erg leuke bediening en het eten was top!

Datum van bezoek: juni 2019

10 mei 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met vijf personen.
We hadden 3 rondes van 5 tapas, waarvan de kok bepaalde welke tapas per ronde. was een verrassing dus wat we kregen.
Bediening was erg vriendelijk! gezellige sfeer.

Datum van bezoek: mei 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is het eten altijd heerlijk! De garnalenkroketten zijn echt to die for. Mijn vriend lust geen garnalen, maar vindt de garnalenkroketten heerlijk. Echt een aanrader dus!

Salade is ook heel erg lekker. Afgelopen week voor het eerst de kipspiesjes gehad, heel erg mals!

Alles bij la bodega is lekker!

De bediening is altijd vriendelijk, de kok altijd vrolijk en de sfeer is altijd gemoedelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 oktober 2018 beoordeeld

Na een jaar weer eens hier naar toe gegaan. Blijft geweldig, heerlijk eten, overvriendelijke en vooral attente bediening, bestelde tapas netjes een voor een op tafel gebracht, stukken beter dan een all you can eat waar je in een maal voor 4 personen ineens 12 gerechten in eens op tafel krijgt.
Is een echte aanrader, maar niet allemaal tegelijk gaan, het is er klein en intiem dus laat plaats vrij voor mij als ik gegarandeerd weer terug kom.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2018 beoordeeld

Omdat bij het huidige Mediterrane weer tapas horen, zijn we naar een tapasbar gaan zoeken. Via Tripadvisor kwamen we bij La Bodega.
De bediening is vriendelijk en het uitzicht op het kleine plein prima.
De tapas waren redelijk goed, maar voor deze prijs ben ik beter gewend.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Tapasbar La Bodega bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Tapasbar La Bodega geweest? Deel je ervaringen!