“Beter garnalenkroketten ever! ”
Beoordeling van Tapasbar La Bodega

Tapasbar La Bodega
Geclassificeerd als nr. 65 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Spaans
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is het eten altijd heerlijk! De garnalenkroketten zijn echt to die for. Mijn vriend lust geen garnalen, maar vindt de garnalenkroketten heerlijk. Echt een aanrader dus!

Salade is ook heel erg lekker. Afgelopen week voor het eerst de kipspiesjes gehad, heel erg mals!

Alles bij la bodega is lekker!

De bediening is altijd vriendelijk, de kok altijd vrolijk en de sfeer is altijd gemoedelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 oktober 2018 beoordeeld

Na een jaar weer eens hier naar toe gegaan. Blijft geweldig, heerlijk eten, overvriendelijke en vooral attente bediening, bestelde tapas netjes een voor een op tafel gebracht, stukken beter dan een all you can eat waar je in een maal voor 4 personen ineens 12 gerechten in eens op tafel krijgt.
Is een echte aanrader, maar niet allemaal tegelijk gaan, het is er klein en intiem dus laat plaats vrij voor mij als ik gegarandeerd weer terug kom.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2018 beoordeeld

Omdat bij het huidige Mediterrane weer tapas horen, zijn we naar een tapasbar gaan zoeken. Via Tripadvisor kwamen we bij La Bodega.
De bediening is vriendelijk en het uitzicht op het kleine plein prima.
De tapas waren redelijk goed, maar voor deze prijs ben ik beter gewend.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juni 2018 beoordeeld

Wij wilden hier op zaterdagavond met z'n tweeën gaan eten. Een paar dagen ervoor gebeld om te reserveren, maar dat kon niet. Maar, verzekerde degene aan de telefoon mij, als er niet een tafel vrij was kon je even aan de bar gaan zitten en er was altijd wel binnen een kwartier een tafel vrij. Dat leek ons prima. Toen wij binnenkwamen waren alle tafels bezet en heb ik gevraagd hoe lang het ongeveer ging duren. Weer werd ons verteld dat ze met een kwartier wel een tafel vrij zou hebben, er was nog één stel die voor ons een tafeltje moest krijgen. We werden op een vreselijk onhandig plekje aan de 'bar' neer gezet, vlak naast de keuken. (Hierdoor konden we gelijk ook zien dat de magnetron wel erg vaak gebruikt werd...) Na ongeveer 3 kwartier te hebben gewacht hadden we nog steeds geen tafel. Opnieuw gevraagd hoe lang het ongeveer nog ging duren, en weer werd ons verteld dat het nog ongeveer een kwartier zou duren. Er was al wel een aantal keer een tafel vrij gekomen, maar iedere keer werd ons verteld dat de volgende tafel voor ons was. (Na ons waren nog 3 mensen samen binnen gekomen, die kregen eerder dan ons een tafel omdat er toen net een 4-persoonstafel vrij kwam. Vanuit het restaurant gezien wel een beetje logisch, maar niet leuk als je al een hele tijd zit te wachten!) Wij hadden hierdoor absoluut geen zin meer om hier op te wachten, hebben ons drankje betaald en zijn weg gegaan. Bij het betalen kon er geen vriendelijk woord meer van af, ze zei gewoon helemaal niks meer.

Datum van bezoek: februari 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief prima tapas maar niet goedkoop. Daarom drie sterren als voor prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en redelijk snelle bediening. Bij ons alleen Engelstalig maar geen probleem. Beetje donker binnen wat jammer was op een zonnige avond.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Tapasbar La Bodega bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Tapasbar La Bodega geweest? Deel je ervaringen!