“Behoorlijk”

Tapasbar La Bodega
Geclassificeerd als nr. 68 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Spaans
7 augustus 2018 beoordeeld

Omdat bij het huidige Mediterrane weer tapas horen, zijn we naar een tapasbar gaan zoeken. Via Tripadvisor kwamen we bij La Bodega.
De bediening is vriendelijk en het uitzicht op het kleine plein prima.
De tapas waren redelijk goed, maar voor deze prijs ben ik beter gewend.

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juni 2018 beoordeeld

Wij wilden hier op zaterdagavond met z'n tweeën gaan eten. Een paar dagen ervoor gebeld om te reserveren, maar dat kon niet. Maar, verzekerde degene aan de telefoon mij, als er niet een tafel vrij was kon je even aan de bar gaan zitten en er was altijd wel binnen een kwartier een tafel vrij. Dat leek ons prima. Toen wij binnenkwamen waren alle tafels bezet en heb ik gevraagd hoe lang het ongeveer ging duren. Weer werd ons verteld dat ze met een kwartier wel een tafel vrij zou hebben, er was nog één stel die voor ons een tafeltje moest krijgen. We werden op een vreselijk onhandig plekje aan de 'bar' neer gezet, vlak naast de keuken. (Hierdoor konden we gelijk ook zien dat de magnetron wel erg vaak gebruikt werd...) Na ongeveer 3 kwartier te hebben gewacht hadden we nog steeds geen tafel. Opnieuw gevraagd hoe lang het ongeveer nog ging duren, en weer werd ons verteld dat het nog ongeveer een kwartier zou duren. Er was al wel een aantal keer een tafel vrij gekomen, maar iedere keer werd ons verteld dat de volgende tafel voor ons was. (Na ons waren nog 3 mensen samen binnen gekomen, die kregen eerder dan ons een tafel omdat er toen net een 4-persoonstafel vrij kwam. Vanuit het restaurant gezien wel een beetje logisch, maar niet leuk als je al een hele tijd zit te wachten!) Wij hadden hierdoor absoluut geen zin meer om hier op te wachten, hebben ons drankje betaald en zijn weg gegaan. Bij het betalen kon er geen vriendelijk woord meer van af, ze zei gewoon helemaal niks meer.

Datum van bezoek: februari 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief prima tapas maar niet goedkoop. Daarom drie sterren als voor prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en redelijk snelle bediening. Bij ons alleen Engelstalig maar geen probleem. Beetje donker binnen wat jammer was op een zonnige avond.

Datum van bezoek: april 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ons favoriet echt heerlijk eten. En niet all you can eat rommel. Gewoon kwaliteit.
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: december 2017
7 oktober 2017 beoordeeld

meestal een mal per jaar komen we hier met 2 stellen, altijd goed. Wel druk, geen gelegenheid voor reserveren, maar je wordt altijd wel geholpen. Het eten is overheerlijk de drankjes ook en netjes en vriendelijk en attente medewerkers.
Een plezier om steeds weer naar terug te komen.
Alleen doodzonde dat de piri piri garnalen van het menu zijn verdwenen, mogelijk dat het bord hoog in de zaak te weinig attentie kreeg en het gewoon op de menukaart zou moeten staan.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Tapasbar La Bodega bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Tapasbar La Bodega geweest? Deel je ervaringen!