“Echt het beste”

Tapasbar La Bodega
Geclassificeerd als nr. 68 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Spaans
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ons favoriet echt heerlijk eten. En niet all you can eat rommel. Gewoon kwaliteit.
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: december 2017

7 oktober 2017 beoordeeld

meestal een mal per jaar komen we hier met 2 stellen, altijd goed. Wel druk, geen gelegenheid voor reserveren, maar je wordt altijd wel geholpen. Het eten is overheerlijk de drankjes ook en netjes en vriendelijk en attente medewerkers.
Een plezier om steeds weer naar terug te komen.
Alleen doodzonde dat de piri piri garnalen van het menu zijn verdwenen, mogelijk dat het bord hoog in de zaak te weinig attentie kreeg en het gewoon op de menukaart zou moeten staan.

Datum van bezoek: oktober 2017
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier graag tapas eten wanneer we in de buurt zijn.

Gezellig klein tentje, vriendelijk personeel en een informele sfeer.

En niet onbelangrijk; heerlijke tapas.

Gewoon lekker!

Datum van bezoek: september 2017
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein tapas restaurant waar je niet het all in concept hebt. Dit is gelijk te merken in de kwaliteit dat stukken beter is. We komen hier al jaren als we in Zwolle zijn. Bediening is vriendelijk hoewel ze de taken beter wat meer kunnen verdelen. Ieder zij. eigen tafels bijvoorbeeld.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooi plein Kun je heerlijke tapas eten in een klein en sfeervol restaurant. Ook op het terras kun je hier genieten van een beperktere kaart dan binnen.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Tapasbar La Bodega bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Tapasbar La Bodega geweest? Deel je ervaringen!