“Fijn plekje om even te zitten.”
Beoordeling van Villa Suikerberg

Villa Suikerberg
Geclassificeerd als nr. 29 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Nederlands
Beschrijving: En sprookjesachtig gelegen locatie nabij het centrum van Zwolle. Koffie, thee, gebak, ontbijt (in het weekend), lunch, high tea, high bite, een feestje.
9 maart 2019 beoordeeld

Zonder reservering op een zaterdagmiddag binnengelopen. Het geluk gehad dat er net een tafeltje vrij kwam. Wij wilden graag een kop thee met een karameltaartje. Het taartje was een onverwachte verrassing, zo lekker.
je kan hier heerlijk zitten, maar wil je een high tea dan is het verstandig om te reserveren.

4 maart 2019 beoordeeld

Okay, niet altijd alles gaat goed, maar het wordt wel netjes en adequate opgelost. Keurig!
Wij zaten binnen, buiten was net de koud of net niet. Duurde wat langer eer de bestelling was opgenomen en dan gaat de wet van Murphy in, het duurde behoorlijk lang en bij navraag, bleek er dus een foutje te zijn gemaakt. aldus kwam de bestelling toch en een drankje was aangeboden. De soep bleek niet de bestelde soep, dus is dat ook rechtgetrokken. De lunch op zich was gewoon goed. En uiteindelijk is alles goed opgelost.

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek om te zitten, vooral ook in de zomer. Goede bediening en lekker eten. Wij hadden een high tea en dit was ook glutenvrij mogelijk. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om de dag te starten met heerlijke koffie of een uitgebreide lunch te nuttigen. Het is niet groot binnen, maar als het mooi weer is kun je lekker buiten zitten. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 januari 2019 beoordeeld

Met vrienden bij toeval hier binnengelopen voor een lunch terwijl het buiten stortregende.. Beetje onhandige binnenkomst, alle tafels bezet, in je natte jas wachten in een krap halletje achter de voordeur waar voortdurend mensen langs moesten en deuren tegen je aan botsten.
Maar eenmaal aan tafel was het allemaal top: de 4 verschillende lunchgerechten waren allemaal top, de koffie prima en de bediening professioneel en vriendelijk. Tot de volgende keer!!

Datum van bezoek: december 2018
825michielw, Eigenaar van Villa Suikerberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen. Als wij vol zitten is het inderdaad lastig om onze gasten goed op te vangen. Het is helaas niet groter. Maar wel heel leuk dat u daar doorheen heeft kunnen kijken.
Graag tot ziens bij hopelijk beter weer. Misschien in de zomer? Dan kunt u ons terras eens ervaren.

Reizigers die Villa Suikerberg bekeken, bekeken ook

In Villa Suikerberg geweest? Deel je ervaringen!