“Ssstttt...niet verder vertellen ”
Beoordeling van Villa Suikerberg

Villa Suikerberg
Geclassificeerd als nr. 36 van 215 Restaurants in Zwolle
Keukens: Nederlands
Beschrijving: En sprookjesachtig gelegen locatie nabij het centrum van Zwolle. Koffie, thee, gebak, ontbijt (in het weekend), lunch, high tea, high bite, een feestje.
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je in Zwolle en zoek je hartje centrum een fijne plek voor koffie, lunch of borrel? Maar wil je niet in de drukte van de stad zitten? Villa Suikerberg is het geheim van de stad! Naast museum de Fundatie, hartje centrum, aan de Potgietersingel. Prachtig pandje met een fantastisch terras, verrassende kaart en super gastvrije bediening! En zo fijn: heerlijke ontbijtjes! Fijn adres!! Maar ehhhh....niet verder vertellen ...

12 mei 2018 beoordeeld

Na een hotelovernachting in Zwolle hebben we hier een ontbijt gehad. Ruime keus in hoeveelheid,producten en prijsklasse. Heerlijke koffie.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima plek om in het zonnetje te lunchen. Goede kaart, lekkere gerechten, vriendelijke correcte bediening, dus wat wil je nog meer? Goed te combineren met een bezoek aan museum De Fundatie.

Michiel W, Eigenaar van Villa Suikerberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

5 sterren?

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Villa suikerbrood is gelegen op een fraaie lokatie. Ik ben er geweest voor een high tea met mijn schoonzus. Hapjes waren echt uitzonderlijk lekker, genoeg thee. Wel was het jammer dat het personeel niet vroeg of de dingen nog naar wens waren. Reserveren gaat ook op een uitermate bijzondere wijze wat niet meer bij deze tijd past. Voor de rest raad ik het iedereen aan om hier naar toe te gaan als er nog plek is, reserveer op tijd!

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor museum bezoek altijd even hier binnen lopen voor de lunch. Kaart wijzigt regelmatig. Nog nooit teleurgesteld qua eten.
Correcte bediening.

Reizigers die Villa Suikerberg bekeken, bekeken ook

In Villa Suikerberg geweest? Deel je ervaringen!