“Lekker eten, afschuwelijke bediening”
Beoordeling van Brasserie Jansen

Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Dessert in Zwolle
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier meerdere malen geweest. Het eten is altijd goed, echter is de bediening altijd onder de maat. Het duurt lang voordat je geholpen wordt en het lijkt allemaal teveel moeite te kosten. Zonde, want het is een hele leuke plek en het eten is altijd lekker. Ook fijn dat je halve porties kan bestellen, zodat je meerdere dingen kan proberen.

Als de bediening minder arrogant zou zijn, kreeg het restaurant zeker 5 sterren!

Datum van bezoek: juni 2019

19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met m’n man relaxt geluncht. Mooi ingerichte zaak met prachtige foto’s. Echt de moeite waard om te gaan kijken. Het was erg druk en ik snap waarom. Want de bediening en broodjes zijn heerlijk. En de prijzen prima in verhouding. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2019
8 april 2019 beoordeeld

We kwamen hier om te borrelen en wat hapjes te proeven, als het echt lekker was stonden er genoeg leuke dingen op de kaart om wat te proberen.
We begonnen met The Godfather’s meatballs om daarna 2 Bruschetta's gevuld met buffelmozzarella te proberen.
De meatballs lagen in een tomaten-achtige saus, persoonlijk vond ik daar weinig smaak aanzitten. Ik miste echt wat Italiaanse smaken die ik ook niet terugvond in de gehaktballen. In Italie heb ik ook gehaktballen gegeten in een tomatensaus, misschien hoopte ik die smaak weer te krijgen. Dit was echt een tegenvaller.
Ook de Bruschetta's vond ik niet super, misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Voor mij in ieder geval reden om hier niet meer terug te komen, niet voor het eten in ieder geval. Een drankje op het terras in de zon kan daar heel goed.

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang gewacht voor het eten. Echt kleine porties, wij vroegen ons af hoe de halve porties er uit zien. Fouten in de factuur. Sfeer gezellig.

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist bij bras.jansen geweest. Na 10 minuten weer vertrokken. Tafeltje waar win zaten wiebelde enorm. Nadat mijn vrouw tot 2x toe zelf heeft geprobeerd dit te fixen toch maar besloten dit aan te kaarten. De beste meneer/ober (blond kort haar) had totaal geen zin om te helpen en maakte non-verbaal vrijwel direct kenbaar dat wij niet moesten zeuren. De ober liep zonder wat te zeggen weg. Bij het vertrekken aangegeven totaal niet gediend te zijn van dit soort gedrag. Hierop ging tot onze verbazing de ober nog an publique de discussie aan alsof dit gedrag volstrekt normaal was.

Reizigers die Brasserie Jansen bekeken, bekeken ook

In Brasserie Jansen geweest? Deel je ervaringen!