“Zondagavond”

Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Dessert in Zwolle
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang gewacht voor het eten. Echt kleine porties, wij vroegen ons af hoe de halve porties er uit zien. Fouten in de factuur. Sfeer gezellig.

Datum van bezoek: april 2019

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist bij bras.jansen geweest. Na 10 minuten weer vertrokken. Tafeltje waar win zaten wiebelde enorm. Nadat mijn vrouw tot 2x toe zelf heeft geprobeerd dit te fixen toch maar besloten dit aan te kaarten. De beste meneer/ober (blond kort haar) had totaal geen zin om te helpen en maakte non-verbaal vrijwel direct kenbaar dat wij niet moesten zeuren. De ober liep zonder wat te zeggen weg. Bij het vertrekken aangegeven totaal niet gediend te zijn van dit soort gedrag. Hierop ging tot onze verbazing de ober nog an publique de discussie aan alsof dit gedrag volstrekt normaal was.

Datum van bezoek: april 2019
19 maart 2019 beoordeeld

Toen ik samen met mijn zus en een vriend binnenkwam zat het restaurant eigenlijk vol, maar mochten we aan de bar eventueel eten en dat wilden we. Uiteindelijk kwam er een plekje vrij en konden we toch aan een normale tafel zitten en we konden snel al bestellen. Het eten liet niet bijzonder lang op zich wachten en het was heerlijk. Je betaalt ook redelijk veel, maar het eten stelde dan ook niet teleur. Kortom: prima service en goed eten.

Datum van bezoek: december 2018
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een hele groep vrienden + kids geweest op een zondagmiddag. Gelukkig hadden wij gereserveerd, want het was bomvol. Hier hebben ze lekkere gerechten voor de lunch. De meeste namen club sandwich of brood met gehaktbal. Prima geregeld en aardig personeel. Voor de kinderen is er een klein hoekje met tekenspullen en tv. Aankleden en verschonen van kinderen is wel wat primitief, dit is naast de keuken bij de toiletten en heeft een vrij hoge tafel. Leuk ingerichte brasserie en gezellig druk.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijk; zo kan het dus ook.
Volop levendigheid. Een komen en gaan van uiteenlopende gasten die vlot, vrolijk en persoonlijk worden verzorgd met uitstekende gerechten en dranken.
En echt goede koffie; zo hoort het ook in een Brasserie van naam en faam.
Tot snel weer!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Brasserie Jansen bekeken, bekeken ook

In Brasserie Jansen geweest? Deel je ervaringen!