“Geen aandacht”
Beoordeling van Brasserie Jansen

Brasserie Jansen
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Brasserie Jansen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 213 Restaurants in Zwolle
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim 10 minuten gezeten zonder dat er ook maar enige aandacht was. Een paar dames naast ons moesten drankje binnen gaan halen. Puur slecht.
Weggelopen na een kwartier en op belendend terras gaan zitten. Binnen 3 minuten stond er iemand zeer gastvrij aan onze tafel. Brasserie Jansen: vorige keer heb ik jullie geen beoordeling gegeven en voordeel van de twijfel gegeven. Voorlopig zijn we klaar met jullie.

3 mei 2018 beoordeeld

Het was een mooie zonnige dag, Brasserie Jansen heeft een prachtig terras in de volle zon in mei. De kaart was eclectisch, voor iedereen wat. We namen de arancini, van risotto met truffel(smaak) en geitenkaas. Miste wat pit, maar wel interessant. Maar de bediening was beroerd. Zelfs staand naast onze tafel misten de obers dat we iets wilden bestellen, en toen we wilden afrekenen ging dat al even mis.

2 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben met ons 3en hier een "light" menu besteld. De soep bevatte paprika wat 1 van ons niet luste. Gevraagd of het mogelijk was om een andere soep te krijgen. Die soep was er wel (courgette) maar de serveerster moest ff overleggen met de bazin. Die was stellig en ondanks dat de courgette soep beschikbaar was kon er niet geswitcht worden (??). Na een lichtelijke discussie met ondertussen een ober mocht de courgettesoep doorkomen tegen extra betaling. We hebben de kassabon nagekeken en inderdaad, er was extra gerekend voor een soep die sowieso al klaargemaakt in een pan stond. Bijzonder klantonvriendelijk en dit zal voor ons een reden zijn om hier niet meer af te spreken. Het eten was verder heerlijk.

28 april 2018 beoordeeld

Hier vaker gegeten en altijd met veel plezier. Altijd druk en gezellig. Zaak loopt volgens mij goed en daardoor worden ze slordig. Ik had bijvoorbeeld een broodje pastrami. Maar op een zacht wit bolletje??? Dat kan echt niet. Misschien leuk voor voetbalkantines maar niet in een restaurant.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoofdgerecht was prima maar nagerecht was echt te slecht voor woorden. Ik kreeg een brownietaartje met een dikke laag bedorven slagroom! De eerste hap was schrikken want het leek wel overgeef zo zuur was die slagroom. Vervolgens de ober erbij geroepen en die bleek nogal nonchalant in het contact. Geen excuses gekregen, nagerecht werd met een boog de kliko ingesmeten. Daarna heb ik ruim een half uur gewacht om alsnog een nagerecht te kunnen bestellen maar er kwam niemand. Daarna naar de kassa gegaan om af te rekenen. De trek was mij reeds vergaan. Daar werd mij gevraagd of alles naar wens was geweest. Op het moment dat ik vertelde dat dit niet het geval was trad (diezelfde) ober uit het contact en ging plots bezig achter de kassa en keerde mij de rug toe. Het moet niet gekker worden! Toen ik mijn klacht nogmaals duidelijk maakte krijg ik schoorvoetend een excuses. Het werd meteen goed gepraat door te zeggen dat iedereen zo druk was. Leuk, maar geen goede reden lijkt mij. Vervolgens kreeg ik de vraag of ik nog een nagerecht mee wilde nemen. Dat hoefde niet, ik wilde een correcte bejegening dat liet duidelijk te wensen over. Toen ik aangaf dat ik de rekening wilde controleren verwijderende hij snel het nagerecht. Als ik er niet op terug was gekomen had ik dus voor het bedorven nagerecht betaald! Ongelooflijk! Hier zie je mij voorlopig niet meer terug!

Reizigers die Brasserie Jansen bekeken, bekeken ook

In Brasserie Jansen geweest? Deel je ervaringen!