“Eerste keer uit eten bij Covid-19”
Beoordeling van Bistro de Zoete Inval

Bistro de Zoete Inval
Reserveer een tafel
vr 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 223 Restaurants in Zwolle
Keukens: Frans
9 juni 2020 beoordeeld

Na binnenkomst netjes onze handen gedesinfecteerd, we mochten zelf een mooi plekje opzoeken en zijn aan tafel gaan zitten, gelijk een drankje besteld en snel geleverd. Broodje werd door het restaurant geleverd, netjes. Wij hadden een 3 gangen menu gekozen maar konden ook gaan voor een proeverij (alle gerechten krijg je dan in kleinere formaat). Het eten was lekker maar voor mij niet bijzonder. Personeel vriendelijk en zin om weer te werken.

Datum van bezoek: juni 2020

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was er al een keer eerder geweest, vorig jaar oktober. Nu met oud collega's van de Provincie Overijssel. Vlotte bediening, allemaal klein gerechtjes. Je kunt zoveel rondes doen als je wilt.

Datum van bezoek: maart 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leuke van dit “all you can eat” concept is dat er per gang één gerecht uitgeserveerd wordt en dat er geen tijdslimiet is. Je kunt dus op je gemak diverse kleine of iets grotere gerechten uitproberen. De gerechten die wij namen waren erg smakelijk! Vriendelijk personeel. Heerlijke wijnen. Prijs kwaliteitverhouding is erg goed!

Datum van bezoek: januari 2020
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker, knus, leuke kleine gerechtjes. Ideaal voor als je nooit kunt kiezen ;)

Het is vrij klein (wat ik het juist knus vind maken), dus je moet wel reserveren. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 januari 2020 beoordeeld

Bediening is prettig en uitermate vriendelijk. Uitgebreide keuze in heerlijke goed gevarieerde gerechtjes

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bistro de Zoete Inval bekeken, bekeken ook

In Bistro de Zoete Inval geweest? Deel je ervaringen!