“heerlijk!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 19 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten! mooi concept met die kleine gerechtjes. Veel keus, vriendelijke en snelle bediening.

Datum van bezoek: juni 2019

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Het concept van het telkens kleine gerechten kunnen bestellen is erg leuk. Ook de bediening was erg persoonlijk en goed. Absoluut een aanrader! Wel even van tevoren reserveren.

28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ongelofelijk heerlijk concept, de proeverij waaraan geen tijdslimiet zit en de kwaliteit van het eten. MNomNom!! Samen met mn broertje hebben we de hele kaart geproefd en gedeeld, en wel 10 desserts gedeeld. Kwalitatief goed! Veel keuze uit diverse soorten vegetarisch, vlees en vis. De wijn die 'exotisch, Fris en notig' is een ecgte aanrader. Uiteindelijk 4 heeeeerlijke uren gezeten. Bediening was top! De zaak was ramvol maar we wachtten nooit te lang.

27 mei 2019 beoordeeld

Weer met 8 personen naar de zoete inval We hadden geluk een plekje vrij. Heerlijke hapjes kregen we geserveerd Vriendelijk personeel

23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je placemat is de menukaart. Je bestelt telkens 1 gerechtje. Als je gerechtje wordt uitgeserveerd, bestel je je volgende gerecht. Maakt niet uit wat je wanneer bestelt. Wil je een nagerecht als 1e? Dan kan dat prima. Je wacht nooit lang. Frietjes en salade krijg je er gewoon bij. Vis, vlees of vegetarisch, voor iedereen is er genoeg keuze.
We hebben hier met 14 collega’s gegeten. Het enige wat tegenviel was dat er geen grote tafel was, zodat we aan 2 losse tafels zaten. Verder prima verblijf gehad! Tip: van te voren reserveren, want het zit iedere dag vol!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Bistro de Zoete Inval bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Bistro de Zoete Inval geweest? Deel je ervaringen!