Beoordeeld op 20 juli 2020

Op de foto's online zag het er al weinig fancy uit maar het is daadwerkelijk oude meuk en bovenal vies en slecht onderhouden. Het stonk in onze kamer naar natte hond en er zaten bloedvlekken op het douchegordijn. Ook ontbrak het aan koffie/thee op de kamer. Het ontbijt was wel prima en de lokatie en parkeergelegenheid ook. Ik betaal de volgende keer liever iets meer voor 'veel meer' hotel. Wij moesten 60 cent meer betalen dan onze online boeking aangaf en de twee losse bedden waar we om gevraagd hadden moesten ter plekke nog georganiseerd worden omdat ik erop stond dat ik die afstand kon houden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Ernst Jan de Vries, Other van Hotel Campanile Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2020

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Team Campanile Zwolle

Beoordeeld op 20 juli 2020

Perfecte ligging ten opzichte van afstand centrum. Vriendelijk ontvangst bij aankomst. Zeer schone kamer. Heel vriendelijk behulpzaam personeel. Ontbijt goed verzorgd. Gratis parkeren op eigen parkeerplaats.
Echt een aanrader!

Beoordeeld op 9 juli 2020

Goed qua kamer, het was schoon. Het was niet duidelijk hoe het ontbijt was geregeld, aangezien dit vanwege corona nu anders was. Ook was ons niet duidelijk tot wanneer we konden uitchecken. Verder een prima verblijf voor 1 nacht!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Ernst Jan de Vries, Other van Hotel Campanile Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Geachte gast, hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij zullen dit bespreken binnen het team. Ondanks alles hopen wij u toch nog graag eens te mogen begroeten in ons hotel. Met gastvrije groet, Team Campanile Zwolle

Beoordeeld op 5 juli 2020

De kamer, die we hadden was rolstoel toegankelijk. Alleen voor mensen, die niet kunnen staan is het geen goede kamer. De wastafel en de spiegel waren veel te hoog. Jammer ook, dat de deur naar het toilet naar de verkeerde kant open ging. Een goede raad: Ga in een rolstoel zitten, en bekijk hoe het allemaal gaat.

Beoordeeld op 27 juni 2020

Ons verblijf was van zaterdag 20-06-2020 t/m 22-06-2020. Het ontbijt was koud. Alles kwam uit de koeling. zelfs het bestekzakje, brood enz.
De 2e dag waren ze ons bestelformulier kwijt van het ontbijt.
Onze kamers werden niet schoongemaakt. Dit had ik graag van te voren geweten.

Zelf ben ik werkzaam in een 4 sterren hotel. in de bediening en receptie.
Dus ik weet wel, Over hoe en wat. bij ons word elke dag alles gereinigd. Soms meerder malen. Erg jammer. Het meeste personeel is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2020