Gratis annuleren tot 09-12-21
Hotels.comUS$ 168
Orbitz.comUS$ 168
CheapTicketsUS$ 168
Beoordeeld op 8 juni 2020 via mobiele applicatie

De prijs/kwaliteitsverhouding was erg teleurstellend.

We hadden een zeer gedateerde kamer waarbij je amper door de ramen kon kijken van het vuil wat jammer was want het uitzicht is ook een beetje waarvoor je komt.

Het restaurant is ook niet echt een aanrader, voor 115€ met zijn 2e verwacht je wel wat extra’s qua smaak,mijn vrouw had de gamba’s maar na een aantal happen heeft ze besloten het te laten staan. Ik zelf had de steak die wel aardig smaakte maar niet bijzonder was.

Het ontbijt 15€ pp was door de Covid-19 wat anders opgezet,een paar droge broodjes en wat plakjes worst en kaas was het echt een karige bedoeling de melk(karaf) stond behoorlijk warm te worden net als alle andere sappen.
Het personeel was wel erg aardig.

Leuk er een keer geweest te zijn maar zeker niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er mooi uit en is prachtig ingericht. De kamers met jacuzzi zijn ruim en prettig. Het twee persoons bed bestaat echter uit twee losse bedden, dus je slaapt praktisch apart van elkaar omdat ze binnen no time uit elkaar schuiven. Daarnaast zijn de bedden zo oud dat we enorm slecht hebben geslapen en met rugpijn weggingen. De badkamer was ruim maar stoffig en er zat wat schimmel aan het plafond.

Daarnaast is het erg gehorig; liften, jacuzzi’s en het draaien van het panorama restaurant hoor je allemaal erg goed.

Wel goed was het eten in het panorama restaurant en het ontbijt.

Het is een speciale locatie en een leuk avondje weg maar je moet er niet blijven slapen.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een bijzonder hotel om te verblijven. Wat een uitstraling!
Helaas wel erg gehorig, de jacuzzi van de buren, de buitenlift.... in ons geval de storm van buiten. ( maar dat was heerlijk om te horen)
Jammer dat er op de hotelkamer geen raampje of terrasdeur open kan. Geen frisse wind die even door je kamer kan waaien. Dat maakte mij enigszins claustrofobisch.
Helaas ontbrak ook de mogelijkheid tot het maken van een bakje koffie of thee op je kamer .
Dineren in het panorama restaurant is een echte aanrader, heerlijk eten en gezellige sfeer.
Ook ons roomservice-ontbijt was voortreffelijk.
Dus wat voors-en tegens tegen elkaar wegstrepen. Het was voor mij de moeite waard!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

Genoten van de brunch in het Panoramarestaurant op zondag. De pret begint al als je met de lift langs de buitenkant het eerste stuk omhoog gaat. Het buffet is prima met een ruime keuze aan broodjes, zoetigheden, salades, vis en warme snacks en gerechten. Koffie, thee, melk en sap zijn bij de prijs inbegrepen. Het uitzicht is mooi en afwisselend dankzij de draaibeweging. Leuk om een keer mee te maken.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Een heerlijk hotel waar de prijs kwaliteit verhouding van de kamer echt perfect is.
Mooie ruime kamers met een weliswaar kleine tv maar wel met mooie stereo installatie en badkamer met grote whirlpool. Echt genieten dus.

Het ronddraaiende restaurant is ook erg leuk. Helaas hebben ze alleen een Duits biermerk op de tap wat overigens geen slecht bier is.

De receptie zou wat enthousiaster en gastvrijer mogen, maar over het geheel genomen is er weinig op aan te merken.

Datum van verblijf: januari 2020