Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Met de gehele familie uiteten voor de verjaardag in het buffetrestaurant. Bij reservering aangegeven om gebruik te mogen maken van een ronde tafel. Keurig geregeld. Uitgebreid buffet met voor ieder wat wils. Ook voldoende keuze uit dranken. Alles was lekker warm en ook het vis gedeelte was prima verzorgd. Zelfs de kibbeling werd ter plekke gebakken. Afsluitend een zeer uitgebreid ijs buffet. Kortom zeker de moeite van een stop langs de A28 waard.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier jaren geleden ook al eens geweest. We waren benieuwd of het weer zo geweldig zou zijn. Binnenkomst bij de receptie keurig verlopen. Kamer zag er keurig uit miste wel dat je zelf geen koffie of thee kunt zetten. Helaas deed de stoomcabine het niet, na 2x een melding is er iemand langsgekomen en heeft het gemaakt. We gingen toen al naar het restaurant en konden het pas de volgende ochtend testen. Hij deed het weer niet. Dit gemeld bij het uitchecken een beetje terleurstellende reactie; we zullen het doorgeven. We hadden verwacht enige compensatie te krijgen bv een kopje koffie of ontbijt of korting. Helaas gemiste kans. Het restaurant was geweldig, bediening zeer aardig en efficiënt. Het eten erg lekker, persoonlijk had ik een wijn arrangement wel leuk gevonden maar dat was niet mogelijk. We hebben nu zelf bijpassende wijnen uitgezocht. Het ronddraaiende restaurant is echt een belevenis.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 15 februari 2019

Een zeer ruime kamer met een grote jacuzzi en stoomcabine.Bedden waren goed,Ontbijt was ook prima in orde.Personeel was ook vriendelijk en behulpzaam. Het was toch een aparte ervaring om in een watertoren te slapen. Wij hadden deze kamer gekocht via een veiling waardoor de prijs redelijk was. voor de normale kamerprijs zou ik het toch een beetje te duur vinden.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Leuk om hier een keertje naar toe te gaan, deze watertoren is omgebouwd tot mega vertier paleis, met restaurants winkels en hotelkamers. Wij hebben gegeten op de 14de verdieping in het rond draaiende restaurant. Prima broodjes vooraf, waren wel niet warm, daarna salade ook simpel maar netjes, en een goed smakend wijntje, en dat alles voor maar 45e. Complimenten voor het personeel!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

Een wat gedateerde,schone kamer met een heerlijke jacuzzi en stoomcabine. Bovenin restaurant heerlijk gegeten, mooi uitzicht.Het ontbijt vonden wij een beetje tegenvallen voor die prijs. Supervriendelijk personeel

Datum van verblijf: augustus 2018