“We komen er vaak en altijd super lekker.”
Beoordeling van Gandhi Zwolle

Gandhi Zwolle
Geclassificeerd als nr. 42 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Indiaas
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is altijd erg lekker, echt een smaak explosie in je mond heerlijk.
Let op voor het weekend moet je wel reserveren.

Datum van bezoek: april 2019

22 maart 2019 beoordeeld

Elk jaar gaan mijn vrouw en ik speciaal naar Zwolle om te eten bij dit restaurant. Beter Indiaas eten heb ik tot nu toe niet gehad. Wij zijn fan van Ghandi Zwolle!

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten heeft ons elke hap laten genieten. Super goed gedaan en duidelijk door een kok die de Indiase keuken echt kent.
De ruimte is ongezellig door fel licht, maar door de heerlijkheid van het eten konden we eraan wennen. We begonnen met Dalsoep & Somosa: heerlijk!! Gevolgd door vega menu & geëindigd met Lassi. Natuurlijk niet het Naanbrood erbij vergeten!!
Vriendelijk personeel ook. Bedankt!

Datum van bezoek: maart 2019
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeldzaam heb ik mij zo ongemakkelijk gevoeld in een restaurant. De bediening vriendelijk maar traag.
Voorgerecht Onion Bhaji, zo zeldzaam droog, Lijkt gemaakt van oude kranten. Bhuna Prawn puree, prima en goed gekruid.
Hoofdgerecht;
Balti Murgh, zo smerig. Komt gegarandeerd uit een potje van de Lidl. Kraak nog smaak. De rijst was absoluut smakeloos en ondefinieerbaar.
Murgh Tikka Biryani, enigszins te eten.
Het geheel werd smakeloos opgediend.
Halverwege de maaltijd kregen we nog een Nan brood. Blijkbaar vergeten
Geen sfeer en slechte ambiance.
Dit restaurant straalt amateurisme uit en het eten is zo fout. Er is geen aandacht aan voor het koken.
Op aanraden van mijn disgenoot moet ik erbij vermelden dat we waarschijnlijk wel hun best doen.
Het zal, maar ik kom er niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurantje zat vol, de bediening kon dit echt niet bijbenen. Bestelling vergeten opnemen, erg lang wachten... Toen de schotels op de kale tafel (geen kleedje, placemat, serviet) kwamen, bleek het een berg rijst met een klein kommetje saus waar enkele stukjes vlees in rondzwommen. Geen groente, niet mooi gepresenteerd. Erg teleurstellend en zijn prijs echt niet waard.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Gandhi Zwolle bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Gandhi Zwolle geweest? Deel je ervaringen!