“Aanrader”

Bokkers te Buiten
Geclassificeerd als nr. 22 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Martijn Bokkers, eigenaar en chefkok van ZòXander, heeft een voorliefde voor de klassieke keuken. Hij laat zich vooral leiden door pure, rijke en smaakvolle gerechten. Dagverse producten met een grote variëteit van groenten, gevogelte, vlees en vis. Allemaal terug te vinden in het Chef’s menu. Natuurlijk houdt onze keuken hierbij rekening met uw dieet en/of voorkeurswensen. Ook is er bij elk menu een bijpassend wijnarrangement mogelijk. Dit arrangement is zorgvuldig samengesteld door onze sommelier voor een perfecte wijn/spijscombinatie.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste maal hier gegeten en dat is goed bevallen. Heerlijk eten, voldoende keuze en vriendelijk personeel. Ongedwongen sfeer. We gaan hier zeker nog een keertje terugkomen!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig pand op een mooie lokatie. Mooie eigentijdse inrichting. Ruim terras. Goede service en mooie gerechten. Alles zag er fris en vers uit. Heerlijk gegeten. We komend zeker terug.

Gisteren met ons team van 7 collega’s heerlijk gegeten. De
Ontvangst was hartelijk en warm. De gastvrouw heeft oog voor detail en doet haar werk met passie dat kan je wel zien.
We hadden gekozen voor meerdere gangen en met onze specifieke wensen werd rekening gehouden.
Het was een smaaksensaties en wij komen zeker weer terug.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier lunch genoten! .... De eigenaren doen hier kwalitatief hoogstaand werk! .... Ga dit beproeven bij te Buiten

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De kaart is niet heel groot maar uiteraard genoeg keuze. Alle specifieke wensen geen probleem. De friet met eigen gemaakte mayonaise lekker fris. De gerechten zijn mooi geserveerd. Vriendelijke bediening.
Reserveren is aan te raden, bij zonnig weer eerst aperitief op het terras.
We gaan zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Bokkers te Buiten bekeken, bekeken ook

In Bokkers te Buiten geweest? Deel je ervaringen!