“Een heerlijke terras locatie ”
Beoordeling van ZoXander!

ZoXander!
Geclassificeerd als nr. 25 van 194 Restaurants in Zwolle
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Martijn Bokkers, eigenaar en chefkok van ZòXander, heeft een voorliefde voor de klassieke keuken. Hij laat zich vooral leiden door pure, rijke en smaakvolle gerechten. Dagverse producten met een grote variëteit van groenten, gevogelte, vlees en vis. Allemaal terug te vinden in het Chef’s menu. Natuurlijk houdt onze keuken hierbij rekening met uw dieet en/of voorkeurswensen. Ook is er bij elk menu een bijpassend wijnarrangement mogelijk. Dit arrangement is zorgvuldig samengesteld door onze sommelier voor een perfecte wijn/spijscombinatie.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren enigssinds verrast dat het restaurant in de kelder van dit prachtige gebouw zit. Gelukkig was het heerlijk weer en zijn we op het terras gaan zitten met een heerlijk uitzicht op de stad. De bediening was vriendelijk en snel. De diverse gerechten hebben de potentië om van sterrenklasse te zijn maar missen soms te vaak de smaakverschillen tussen de geserveerde ingrediënten. Een eentonig gerecht blijft er dan over. Ondanks deze verbeterpunten een aanrader.

4 weken geleden beoordeeld

Lekker gegeten, goede bediening
We konden ook een aangepast 3/4gangen menu bestellen omdat een van ons al snel genoeg heeft en minder eet. De porties waren dan een stuk kleiner en er werd 1 gang overgeslagen. Fijn dat er zo meegedacht werd. (We zagen dit ook in de prijs terug later ) Er was eek een prima wijnarrangement.
Enige kleine minpuntje, het was vrij druk en je moest tamelijk lang wachten tot er iemand kwam.

Een TripAdvisor-lid
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij mooi weer is het terras erg fijn. De bediening mag alleen net wat alerter en het eten wat meer smaak. De sfeer is ontspannen.

2 april 2018 beoordeeld

restaurant op een goede locatie. wellicht wanneer slechter ter been niet de beste optie.
Vier gangen, goede smaakbalans, prima wijnarrangement waarbij er geen echte uitgesproken wijnen zaten.
Gezellig ingericht. Personeel vriendelijk en behulpzaam

22 februari 2018 beoordeeld

Prettig ontvangst in een mooi pandje. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een 4 gangen menu. Gestart met een gang waarin de rode biet de hoofdmoot was. Daarna volgde een truffelsoepje/-crème. Beide gerechten waren smakelijk. De derde gang bestond uit lauwe groenten waarbij sommige zelfs uit blik (de mini mais). Zeer weinig smaak en nog minder fantasie. Dessert was op zich redelijk. Met thee en goede koffie afgesloten.
Leuk om er een keer te hebben gegeten, maar vanwege het matige vegetarische voedsel, blijft het eenmalig. Jammer!

Reizigers die ZoXander! bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In ZoXander! geweest? Deel je ervaringen!