“Sfeervol+Smaakvol”

Poppe
Geclassificeerd als nr. 6 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Europees
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is sfeervol ingericht en de gerechten, we hadden 4 gangen menu is zee smaakvol. Verse Seizoensproducten als asperges gecombineerd met zalm en langzaam gegaard buikspek. Huiswijn zeer goed en keuze uit meerdere varianten rood en wit. Voor herhaling vatbaar.

19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het sfeervolle restaurant biedt vele leuke zitjes. Rondom de open keuken is er altijd iets te zien. Rustige kleuren en mooi gedekte tafels creëren een aangename sfeer. Een lekker aperitief bij het bestuderen van de menu kaart. Keuze genoeg en voor ieder wat wils. Wij hebben gekozen voor de zwezerik (krokant gebakken) en een halve kreeft zeer goed bereid. Bediening is zeer gastvrij en attent. De wijnkeuze is scoort een zeer ruime voldoende. Hier ga je naar toe voor een avond lekker eten in een prettige ambiance. Wij komen terug.

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier naar toe gekomen na de goede recensies op tripadvisor. Een prima keus. Erg vriendelijke en attente bediening. Heerlijke wijn en heerlijk eten. Op aanraden van onze ober hebben we de proeverij van voorgerechten genomen. We kregen vijf gerechtjes due allemaal heerlijk waren. Wel ruime porties dus alleen nog ruimte voor het hoofdgerecht. De ribeye was erg lekker al viel de aardappelpuree er ik wat tegen. Goede wijadviezen en we komen graag een keer terug

14 mei 2019 beoordeeld

Niet zelf gekozen. Toevallig beland met een personeelsuitje. Goed gekozen door de organisatoren van dit uitje. Mooi rustiek pand aan de rand van het centrum (alleen al mooi om doorheen te lopen). Vlakbij het bekende Museum de Fundatie. Vriendelijk personeel. Lekkere en mooi opgediende gerechten (het oog wil ook wat) en smakelijke wijnen. Status "heel goed" gekozen, maar "uitstekend" ligt binnen bereik. Wil hier zeker nog een keer terugkeren.

Datum van bezoek: april 2019
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt voortreffelijk gegeten bij Poppe en komen zeker een keer terug. Zaten dicht bij open keuken en mooi om te zien met hoeveel rust en concentratie gerechten worden gemaakt. De amuse proeverij en het amuse desert waren grandioos. Water loopt door de mond als het bereid en geserveerd wordt. Ook gerecht met zwezerik was prachtig. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Poppe bekeken, bekeken ook

In Poppe geweest? Deel je ervaringen!