“Erg lekker”

Poppe
Geclassificeerd als nr. 6 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier naar toe gekomen na de goede recensies op tripadvisor. Een prima keus. Erg vriendelijke en attente bediening. Heerlijke wijn en heerlijk eten. Op aanraden van onze ober hebben we de proeverij van voorgerechten genomen. We kregen vijf gerechtjes due allemaal heerlijk waren. Wel ruime porties dus alleen nog ruimte voor het hoofdgerecht. De ribeye was erg lekker al viel de aardappelpuree er ik wat tegen. Goede wijadviezen en we komen graag een keer terug

Datum van bezoek: mei 2019

4 weken geleden beoordeeld

Niet zelf gekozen. Toevallig beland met een personeelsuitje. Goed gekozen door de organisatoren van dit uitje. Mooi rustiek pand aan de rand van het centrum (alleen al mooi om doorheen te lopen). Vlakbij het bekende Museum de Fundatie. Vriendelijk personeel. Lekkere en mooi opgediende gerechten (het oog wil ook wat) en smakelijke wijnen. Status "heel goed" gekozen, maar "uitstekend" ligt binnen bereik. Wil hier zeker nog een keer terugkeren.

Datum van bezoek: april 2019
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt voortreffelijk gegeten bij Poppe en komen zeker een keer terug. Zaten dicht bij open keuken en mooi om te zien met hoeveel rust en concentratie gerechten worden gemaakt. De amuse proeverij en het amuse desert waren grandioos. Water loopt door de mond als het bereid en geserveerd wordt. Ook gerecht met zwezerik was prachtig. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goed dinneren. Bediening uitstekend. Een aanrader voor een romantisch avondje uit. Goede prijs kwaliteit

Datum van bezoek: februari 2019
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte tafelkleed en echte servetten. Toch hier naar binnen door beoordelingen op Tripadvisor. Niet zo prijzig als uitstraling maar wel prijzig. Hier geluncht met 4 soorten hapjes. Was goed en lekker. De moeite waard om eens langs te gaan.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Poppe bekeken, bekeken ook

In Poppe geweest? Deel je ervaringen!