“Geweldig”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen aten wij met.ern vriendengroep bij Bayok en alle keren zeiden we " doe maar wat" en tafel kwam vol te staan met het meest fantastische eten alle gerechten even lekker, vandaar dat wij telkens weer terug komen. 1 heel groot nadeel moet echter wel vermeld worden, het zitten is er niet erg fijn kleine tafels en heel erg op elkaar, wil je privacy dan kun je ergens anders misschien niet zo lekker eten maar wel beter zitten met ruimte om je heel

4 juni 2018 beoordeeld

Het was afgeladen vol, het personeel bleef vriendelijk en vlot bedienen, maar de verfijning van de gerechten was ietsje minder dan gebruikelijk. Toch een echte aanrader! Mijn tip is dan ook om een rustige avond te kiezen, dan komen alle aspecten van dit restaurant pas echt tot zijn recht.

19 april 2018 beoordeeld

Kleine gelegenheid om te eten...niet genoeg ruimte aan zitplaatsen...was wel veel keuze aan de maaltijd die er geserveerd werd...maar de krappe zitplaatsen was wel een belemmering !

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we wederom een keer bij Bayok wezen eten. Ik was er geen voorstander van, gelet op eerdere ervaring. Alles, maar dan ook echt alles moest besteld worden. Rijst is extra, bami erbij is extra. Viel me nog mee dat we voor de kruiden niet extra hoefden te betalen. Kortom een teleurstelling rijker. In Amsterdam heb ik bij een Thai gegeten, daar was de kwaliteit 100% beter
Ik ben genezen

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en bijzonder vriendelijke bediening en eigenaren. Goeie kaart waarbij ook duidelijk wordt aangegeven hoe heet de gerechten zijn. Echt een aanrader.

Reizigers die Thais Restaurant BaiYok bekeken, bekeken ook

In Thais Restaurant BaiYok geweest? Deel je ervaringen!