Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 106
PricelineUS$ 106
Hotels.comUS$ 107
eDreamsUS$ 106
Agoda.comUS$ 107
ZenHotels.comUS$ 135
Beoordeeld op 2 oktober 2020

Het personeel droeg toen ik binnenkwam geen mondmaskers, eveneens moesten hotelgasten ook geen mondkapje dragen! Vond dit echt niet verantwoord. Toen ik vroeg om te kunnen betalen, kreeg ik als antwoord dat de kassa al gemaakt was..
Het ontbijt is zeker geen aanrader! Vlees was uitgedroogd en alles was redelijk vettig! Zeker geen viersterren waardig!

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure Hotel Zwolle, General Manager van Mercure Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Mercure Hotel Zwolle. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

De mondkapjes waren in bestelling en inmiddels draagt iedereen een mondkapje.

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 11 september 2020

Twee nachtjes geslapen. De kamer is klein maar wel mooi. Geen kluisje in de kamer. Mooie badkamer. Toiletpapier geen rol maar losse velletjes in een dispenser, lastig, vooral als het volgende velletje er niet uit wil komen.
Vriendelijk personeel, goed gegeten en goed ontbeten. Uitgebreide maatregelen inzake Covid-19, dus uitstekend geregeld!

Datum van verblijf: september 2020
Mercure Hotel Zwolle, General Manager van Mercure Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Beste TascoCapelle,

Beoordeeld op 31 augustus 2020

We hadden een voor een Privilege Kamer gekozen. Door onze leeftijd en handicap is een inloopdouche een vereiste. Helaas was er in deze luxe kamer alleen een bad met daarin de douche. De hoge stap en gladheid is voor ons onoverkomelijk. Een downgrade was geen enkel probleem maar wel jammer. De kamer was een stuk kleiner.
Het personeel was meer dan geweldig en ook het ontbijt was meer dan goed.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure Hotel Zwolle, General Manager van Mercure Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste Leonard611,

Bedankt voor je mooie beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 22 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure Hotel Zwolle, General Manager van Mercure Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Beoordeeld op 13 juli 2020

Propere kamer, maar geen nette badkamer. Er waren nog veel gebruikssporen van de vorige klanten.
Het ontbijt was wel heel lekker en verzorgd. De bediening was heel vriendelijk. We kregen er ook uitleg over de leuke plekjes in de streek.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure Hotel Zwolle, General Manager van Mercure Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.