Travelocity
Booking.comUS$ 117
Expedia.comUS$ 119
Hotels.comUS$ 119
Beoordeeld op 18 september 2021

Hebben er 2 nachten verbleven, 2x ontbeten en 1 x geluncht. Erg lekkere lunch ook. Personeel heel attent. Een verbeterpuntje is dat ik graag een kopje koffie lust na afloop ontbijt, maar dat er alleen thermosflessen koffie stonden. bij het ontbijt en geen vers gezette koffie uit een goede automaat, Ook is een versgebakken eitje heerlijk, maar er was alleen roerei. Verder prima.

Datum van verblijf: september 2021
Ilse Kelder, Guest Services / Front Office van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Beste wlawer168723,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf bij Hotel Wientjes erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Wij nemen uw opmerkingen mee om ons hotel en de service voor de toekomst te verbeteren.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 september 2021

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en nemen de tijd voor je.
Prima kamer met een heerlijk bed. Badkamer wat verouderd, waardoor een minder frisse uitstraling rondom de badkuip (kieren). Toiletborstel mag ook wel wat schoner. Verder echt top!!

Beste Renske,

Allereerst wil ik u graag danken dat u de moeite hebt genomen te reageren op uw verblijf. Een prachtige review! Het is altijd fijn om positieve reacties te mogen ontvangen.

Ik heb uw opmerkingen met de betreffende afdelingen besproken om onze kwaliteit en service voor de toekomst te verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot spoedig ziens bij Hotel Wientjes!

Beoordeeld op 3 september 2021

Kleine kamer en gedateerde badkamer, prijskwaliteit verhouding is niet correct. Parkeren op eigen parkeerplaats moet je betalen € 12,50 en als je wat op het terras drinkt krijg je servicekosten doorbelast. Voor 1 nacht in een kleine kamer € 175,00 betalen en dan komen er ook nog parkeerkosten bij.

Beste Tier1960,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf met ons te delen. Het spijt mij te lezen dat de grootte van de kamer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb u opmerkingen hierover besproken met de betreffende afdeling. Mede dankzij opmerkingen als de uwe zijn wij in staat onze service en faciliteiten te verbeteren. Hartelijk dank hiervoor.

Ik laat u graag weten dat wegens de centrumlocatie zowel onze eigen parkeerplaats als alle openbare parkeerplaatsen in de directe omgeving van het hotel betaald parkeren aanbieden. Wij rekenen daarnaast op ons terras geen service kosten voor genuttigd eten en drinken. Service kosten worden wel berekend bij uw kamerreservering, deze kosten staan ook vermeld in het boekingsproces.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Beoordeling van ons is uitmuntend.
vriendelijk personeel, alles goed geregeld en op loopafstand centrum en goed parkeergelegenheid.
Voor eenieder, gezin, stellentes etc. geschikt. ik denk ook voor zakelijke bijeenkomsten.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste jvan556590,

Nogmaals hartelijk dank en graag tot spoedig ziens bij Hotel Wientjes!

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Mooie ruime kamers. Badkamer een beetje gedateerd. Vriendelijk behulpzaam personeel. Parkeren is niet bij de prijs inbegrepen. Dus houdt daar rekening mee. Vlakbij station en dichtbij het centrum dus ideale uitvalslocatie.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste nicoR19651,