Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel tegen centrum aan. Mooie rustige kamer met een heel prettig badkamertje. Ontbijt was meer dan goed. Veel keuze van luxe brood tot cakejes. Parkeren kan op het terrein van het hotel tegen vergoeding.

Datum van verblijf: mei 2019
HotelWientjes, Manager van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Beste gast,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, en bedankt voor alle complimenten! Goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij ontvangen u graag weer in de toekomst!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 1 april 2019

Heb hier tussen de middag een lunch gehad. Locatie is voor mensen met een dieet niet geschikt. Men kon geen alternatief bieden voor iemand met lactose intolerantie ook niet voor een koolhydraat arm dieet.

Voor een hotel als dit een dikke tekortkoming. Ze hebben geen lactose vrije kaas. Dan krijg je gewoon geen kaas. Ze hebben geen koolhydraat arm brood.

Andere alternatieven werden niet aangeboden. Bijvoorbeeld fruit na of salade enz.

Is niet meer van deze tijd vind ik.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Claudia H, Front Office Manager van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Normaliter houden wij altijd rekening met dieetwensen en proberen wij hier zo goed mogelijk op in te spelen. Mijn oprechte excuses als dit tijdens uw bezoek niet zo was! Kunt u contact opnemen via 038-4254254 of per mail via ilke.hellendoorn@bilderberg-grandhotelwientjes.nl? Zo kunnen wij gerichter actie ondernemen.

Ik hoor graag van u!

Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Op een zaterdagmiddag begin maart waaide ik aan in café Wientjes in Zwolle.
Sfeervol donkerbruin interieur met een zeer ruime keuze aan kranten.
Het is op deze zaterdagmiddag gezellig druk: een mooie mengelmoes aan mensen van hoog bejaard tot chique dertigers.
De ober had mij meteen opgemerkt en serveerde de bestelde koffie snel. Er zat een heerlijk vers roomboterkoekje bij.
Ik vroeg naar het merk koffie dat ze serveerden. Dat was Douwe Egberts. De koffie zag er uit qua hoeveelheid als een sloot koffie. Deze werd geserveerd in een te groot kopje in een vieze beige kleur. Het was veel koffie en ik vond deze niet lekker. Ik ging naar de bar en vroeg de ober of ik nog een koekje mocht omdat ik ze zo lekker vond. Ik kreeg meteen twee koekjes netjes op een schoteltje gepresenteerd van hem mee. Het hielp helaas niet om de koffie verder goed weg te spoelen. De koffie gaf een vieze zure nasmaak.
De klap moest bij het afrekenen nog komen. Een kop koffie kost in grand café Wientjes 2 euro 90.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
HotelWientjes, Front Office & Sales van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Beste Anneke,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat uw koffie snel geserveerd was en bedankt voor uw compliment betreffende onze bediening. Vervelend dat de koffie niet aan uw wensen voldeed. De koffie wordt normaliter geserveerd in kopjes die exact goed zijn voor de hoeveelheid koffie, mijn excuses als dit tijdens uw bezoek niet zo was. Uw ervaring betreffende de kwaliteit van de koffie ga ik met onze restaurant manager bespreken. Indien u onsGrand Café nogmaals bezoekt, bieden wij u graag een drankje van het huis aan.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst!

Beoordeeld op 1 maart 2019

Bij de reserveringen van dit Hotel gaat nogal eens wat fout. Helaas hebben ze het betalingssysteem zo ingericht dat je ondank niet overnacht te hebben wel moet betalen.
Er is dan ook niemand binnen dit Hotel die enigsinds zijn best doem om het te voorkomen laat staan op te lossen.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste meneer Faro,

Vervelend om te horen dat er wat fout is gegaan tijdens uw verblijf. Doordat een van onze kamers helaas buiten gebruik was, hebben wij een kamer bij onze buren voor u moeten reserveren. Dit is uiteraard niet wat u verwacht had en wij hopen dan ook dat het verblijf bij onze concollega's goed verlopen is. Dit verblijf is echter niet door u betaald en daarom is de betaling aan ons intact gebleven. Mijn excuses als dit niet duidelijk naar u gecommuniceerd is. Ik heb begrepen dat u ondertussen mail contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat alles opgelost is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen bij ons hotel!

Beoordeeld op 21 februari 2019

Ook al is Zwolle voor ons niet ver weg, eigenlijk nog nooit echt in Zwolle geweest. Dus maar een nachtje bij Wientjes geboekt om de stad eens goed te verkennen. Prima hotel, we waren begin van de middag al bij het hotel en er was al een kamer beschikbaar! Ruime badkamer. Altijd fijn: mogelijkheid om koffie/thee te zetten. Prima ontbijt. Vriendelijk en attent personeel, zowel bij het in- en uitchecken als in de bar als bij het ontbijt. En ook handig: je kunt bij het hotel parkeren.

Datum van verblijf: februari 2019
IHellendoorn, Front Office & Sales van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf bij Hotel Wientjes erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!