Hotel Lumen(Zwolle)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis parkeren
Mercure Hotel Zwolle(Zwolle)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Gratis annuleren tot 05/08
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
23 mei 2018 beoordeeld

Na zakelijke afspraken op een hele zonnige avond genoten van een heerlijk aspergemenu op het buitenterras van Wientjes. Aan asperges en de bijproducten, zoals de saus, kun je best veel verprutsen. Alle complimenten dan ook voor het aspergemenu wat de kok heeft voorgeschoteld. Alles helemaal in balans en bovendien zeer smaakvol opgediend. Dit is koken op het niveau wat past bij de status van Wientjes.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
IlkeHellendoorn, Sales & Banqueting van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste heer/mevrouw

Dank u wel voor uw aanbeveling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Ik lees uw lovende woorden met veel plezier! Ik ga uw complimenen over het diner zeker doorspelen aan de chef.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

22 mei 2018 beoordeeld

Zeker een hotel om terug te komen ontvangst en service was super omdat het mooi weer was werd ons aangeboden om op het terras te dineren geweldig de heren in het grand café en bij het ontbijt waren zeer vriendelijk

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen te reageren op uw verblijf. Een prachtige review! Het is altijd fijn om positieve reacties te mogen ontvangen. Ik zal uw complimenten zeker doorspelen naar de rest van het team.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot spoedig ziens bij Hotel Wientjes!

18 mei 2018 beoordeeld

Op 1 mei hier weer heerlijk geluncht en vergaderd. Goede enthousiaste bediening, leuke lunch kaart, redelijk geprijsd. De ligging is ideaal ten opzichte van het station. Ook kan er in de buurt prima geparkeerd worden. Komen beslist terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Beste gast,

Dank u wel voor uw aanbeveling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Ik lees uw lovende woorden met veel plezier! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

15 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Gedacht aan kleine attente dingen, zoals een telefoontje na aankomst of alles in orde is, een (gratis) flesje water in de koelkast, Koffie en thee, met een koekje. Goed verzorgd ontbijt. ik zou er zo weer heen gaan.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen

Beste Johanna,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, en bedankt voor alle complimenten! Ik lees uw lovende woorden met veel plezier. Ik zal uw complimenten over het personeel ook zeker aan hen doorspelen.

Graag tot ziens in de toekomst!

8 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel,ook de ligging is t.o.v. van het centrum goed loopbaar met een rolstoel goed ontbijt,de bedden slapen erg goed.
Ook een heerlijk terras aan de voorzijde waar je bij mooi weer heerlijk kunt dineren.

Kamertip: Kan iets groter voor een mindervalidekamer.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
IlkeHellendoorn, Sales & Reservations van Bilderberg Grand Hotel Wientjes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste heer/mevrouw,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, en bedankt voor alle complimenten! Goed om te horen dat u genoten heeft van Zwolle. Wij ontvangen u graag weer in de toekomst!