Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 107
PricelineUS$ 107
Hotels.comUS$ 107
eDreamsUS$ 107
Orbitz.comUS$ 107
Trip.comUS$ 122
Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Vriendelijk en bekwaam personeel, geweldige kamer! Heel ruim, kluisje en koelkast aanwezig! Luxe uitstraling. Allure van een 5 sterren hotel!! Ontbijt ook goed verzorgd en smakelijk! Zeker een hotel om terug te keren! Echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Lumen Hotel en Events, Marketing van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2021

Goedemorgen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u nog een keer terugkomt.
Wij zien uit naar uw komst, hopelijk tot gauw!

Beoordeeld op 29 mei 2021 via mobiele applicatie

Prettig hotel naast Pec stadion. We kregen een prachtige, ruime kamer op de tweede etage. Helaas was het restaurant dicht vanwege Corona, maar dit zag er gezellig uit met een terras buiten.
We werden goed ontvangen en onze hond kreeg zelfs een bal.
In onze koelkast lag nog een bak kapsalon van de vorige gast, dus dit was minder. Na een telefoontje werd dit opgeruimd.
Er stond een Nespresso in de kamer. Prettig was ook de aparte toilet.
We hebben hier 3 heerlijke dagen gehad.

Datum van verblijf: juli 2020
Lumen Hotel en Events, Marketing van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2021

Goedemorgen,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!
Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en u heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Denise - Front Office, Lumen Hotel & Events.

Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven in dit mooie, grote hotel. Grote lobby. Erg gastvrij ontvangen. Parkeren kost 5 euro. Direct naast het PEC stadion gelegen en sichtbij ziekenhuis Isala. Half uurtje lopen naar centrum van Zwolle. Mooie grote kamer met groot dubbelbed. Keurige badkamer en apart toilet. Koffieapparaat en een waterkoker op de kamer. Onze kamer op de 2e etage lag aan de wegkant maar daar hoorden we niks van. Het ontbijt is erg uitgebreid. De kok maakt op verzoek van alles en nog wat voor je. Zeer uitgebreide keus aan etenswaren. Kortom: uitstekend hotel.

Datum van verblijf: november 2020
Lumen Hotel en Events, Marketing van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2020

Goedenavond,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen deze mooie review te schrijven, wij zijn hier erg blij mee!
Fijn om te lezen dat uw verblijf zo goed is bevallen. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.
Lisette, Receptie Hotel Lumen

Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen week 1 nacht in dit leuke hotelletje geweest. Alles was dik in orde.
Wij hadden een business suite. Grote kamer, heel netjes, goeie bedden dus kwamen absoluut niets te kort. Personeel gastvrij en hartelijk!
Aanrader voor mensen die in Zwolle willen verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2020
Lumen Hotel en Events, Marketing van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!
Wij zijn zeer blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 29 september 2020

Lokatie is weliswaar wat minder maar de faciliteiten in dit hotel zijn prima. Ruime kamer , lekkere douche , goed bed en een Nespresso apparaat op de kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet met ruime keuze en ter plekke gemaakte eiergerechten. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde.

Datum van verblijf: september 2020
Lumen Hotel en Events, Marketing van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Goedemiddag,

Dank u wel voor het schrijven van deze mooie review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Graag tot een volgende keer!