Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest en waardeer vooral de zeer ruime opzet van de openbare ruimtes waar door je altijd het gevoel krijgt dat het rustig is. Leuke bar met comfortabele zitjes.
Dit jaar was ik per ongeluk mijn Ipad vergeten op mijn kamer wat ik pas ontdekte bij mijn thuiskomst. Bij navraag bleek dat hij niet alleen gevonden was maar dat de receptie ook getracht had mij te bereiken wat niet lukte. Ze waren zo aardig om de Ipad zorgvuldig in te pakken en op te sturen waarvoor iemand speciaal naar het PostNl punt moest. Ik vind dat geweldig en waardeer zeer dat iemand die moeite heeft genomen. Hulde voor de dames in de receptie!
Dus, hotel een aanrader en de staf verdient een lintje

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juli 2020

Dit is een mooi modern hotel .De kamers zijn zeer ruim met grote comfortabele bedden,er zijn 2 hoofdkussens voorzien per persoon.De badkamer is ruim met een grote inloopdouche en de nodige voorzieningen.De bar is modern ingericht,Het restaurant is ook ruim en modern.Het ontbijt is zeer lekker met een groot assortiment.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,hierbij wil ik de kok die 's morgens instaat voor de wensen van de gasten een speciale pluim geven voor zijn vriendelijkheid ,Prijs -kwaliteit is dit hotel zeker een aanrader

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooi, fris en modern hotel met ruime kamers. WiFi werkt overal prima. De regendouche is echter wel volledig verkalkt, wat jammer is. Ontbijt is prima geregeld (ook in Corona tijd). Het restaurant is weliswaar een beetje prijzig, maar de gerechten zijn top!

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen
hotellumenzwolle, Front Office van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2020

Goedenavond,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Wij zijn hier erg blij mee. Wij hebben uw opmerking over de regendouche door gegeven en dit zal worden gecheckt en schoon worden gemaakt.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Lumen Hotel & Events.

Met vriendelijk groet,

Nina
Front Office Lumen Hotel & Events

Beoordeeld op 15 februari 2020

Het hotel is ruim van opzet, modern ingericht en heeft ruime kamers.
Met een kamer aan de achterzijde heb je gedeeltelijk zicht op het station van PEC Zwolle.
Parkeren op is redelijk geprijsd, ontbijt is wat aan de prijzige kant.

Datum van verblijf: februari 2020
hotellumenzwolle, Front Office van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Goedenavond Edogroen,

Hartelijk dank voor uw mooie waardering.

Voor een volgende keer mag u altijd contact met ons opnemen, vaak kunnen we een leuke inclusief prijs voor u maken.

We hopen u weer in ons hotel te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Michelle Front Office Lumen Hotel & Events

Beoordeeld op 8 februari 2020

Ivm een overnachting zijn we toevallig hier terecht gekomen,
Een nieuw ruim hotel bij het voetbal stadion .
Met een snelle en goede incheck de entree is erg ruime met als de rest van het hotel, de zetting is vriendelijke en gezellig modern.
De ruime kamer aan de straat kant was prima geen geluidsoverlast van de straat en supporters ivm de thuis wedstrijd van Pec Zwolle.
Als je boekt en hout je niet van voetbal kun je hier rekening mee houden.
Je hebt er geen last van maar dan is het beperkt bereikbaar met de auto.
Ook is dan het restaurant dicht, je kunt dan in de lounge dineren.
Het bed was goed en erg lang, koffie en thee op de kamer erg lekker en makkelijk
een zitje is ook fijn. kortom een fijn verblijf.
Het ontbijt was ook goed en lekke, met ruime zitplaatsen .
Het uit checken ging ook vlot.

Ook bellen ivm het verzetten van de boeking ging netjes en vlot met bevestiging per email.

Datum van verblijf: februari 2020
hotellumenzwolle, Front-Office van Lumen Hotel Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Goedenavond,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.

We zijn blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Denise