“Apiritivo”
Beoordeling van D'andreas

D'andreas
Geclassificeerd als nr. 61 van 224 Restaurants in Zwolle
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij houden van aperitivo lekker een glas wijn en wat lekkere hapjes. Dat kan dus hier. Wij kregen bij onze glas witte wijn wat kleine schaaltjes met nootjes etc,goed verzorgd. Het kaas plankje was dik in orde. Goede kazen en netjes gepresenteerd. Tot mijn verrassing werden er ook gevulde gefrituurde olijven gepresenteerd. Daar rij ik voor om in Ascoli Piceno. Ze smaakten prima. Toch leuk dat je dat in Zwolle tegen komt. Mocht ik nog een keer in Zwolle komen stap ik hier weer naar binnen.

Datum van bezoek: mei 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond voor het eerst dit restaurant bezocht met een ander stel. We hebben
lang van te voren moeten boeken maar het wachten was het meer dan waard. Wat een toprestaurant! Al vanaf binnenkomst ervaar je enorme gastvrijheid. En wat ziet het er mooi uit! Een drankje in de lounge en daarna aan tafel. We hebben gekozen voor de 5 gangen met begeleidende wijnen. Het eten was verrassend en de borden prachtig opgemaakt. De wijnen pasten meer dan goed bij de verschillende gerechten. En de bediening? Top! Al met al een aanwinst, of beter, een juweeltje in de Zwolse binnenstad!

Datum van bezoek: mei 2019
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag hier heerlijk geluncht met vriendinnen.
We hadden een verrassingslunch en er werden heerlijke gerechtjes geserveerd. De eerste twee geserveerd aan tafel, de andere mocht je onbeperkt aan de bar pakken. En nog een erg lekker dessert na. Alles was heerlijk!
Medewerkers waren ook erg vriendelijk, dus zeker een aanrader!

21 april 2019 beoordeeld

We zijn op een zondagmiddag geweest. Dan is er een buffet. Dat lokt normaliter niet altijd (in ieder geval voor mij). Maar bij Andrea's is het echt top, goede kwaliteit. Dat gecombineerd met gastvrijheid, ongedwongen sfeer, lekkere wijn maakt een bezoek een ontspannen feestje. Volgende keer weer!

16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met z’n 3-en aan de bar bij de open keuken gezeten.
Eten wat de pot schaft, maar dat is leuk en lekker!
Alle rust in de keuken en goede service.
Persoonlijk vind ik de opmaak van de borden een beetje té, maar wat er op ligt is dik in orde.
Het toetje was lekker, maar iets te flets van smaak.
Maar verder: aanrader

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die D'andreas bekeken, bekeken ook

In D'andreas geweest? Deel je ervaringen!