“Mijn eerste sushi ”

Silk, Sushi & Asian Dining
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 123 van 223 Restaurants in Zwolle
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste susi gehad bij Silk. Een luxe uitziende zaak. Maar personeel is niet echt op elkaar ingespeeld denk ik, ziet er wat chaotisch uit.

Eten is best lekker, de drankjes zijn goed betaalbaar. Service is er niet echt, eten wordt op je tafel gedropt en ze lopen door.

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg slecht! Bediening kwam steeds verkeerde gerechten bezorgen en de sushi was vrij droog en smaakte dus niet lekker vers. Ik zou het zeker niet aanraden om hier te gaan eten als je in Zwolle bent, andere sushi tenten zijn een stuk beter!

1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Score heeft betrekking op het eten. De sushi’s en de andere gerechten zijn erg smaakvol. Ook een aantal originele sushi’s met verrassende combinaties. Bediening is heel vriendelijk maar niet heel snel. Lege bordjes worden ook niet altijd afgeruimd als nieuwe smakelijke gerechtjes worden gebracht. Wat ik persoonlijk wel storend vond was de luide muziek. Een paar tandjes zachter maakt het makkelijker om aan tafel ook een gesprek te voeren zonder je stem te hoeven te verheffen. Maar nogmaals het eten was erg goed.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst toen we binnenkwamen leek het allemaal prima , maar naarmate we verder kwamen op de avond werd t al minder, hierna zijn we gaan afrekenen en dit ging allemaal niet van harte. Toen we buiten liepen zagen we dat de bon niet klopte nadat we terug naar binnen liepen werd de manager boos en heel onvriendelijk en deed nog moeilijk ook terwijl hij zelf ook wist dat ie fout zat. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

All u Can eat restaurant.

Het concept is ondertussen wel bekend bij Jan met de pet.
Hier kan je 2u30 onbeperkt tapas bestellen incl. 1 dessert.

Eten is uiteraard iets te vet zoals bij alle AYCE`s, maar is prima te doen.
Zout is prima gedoseerd.

Ruime keuze aan gerechten, ook buiten de sushi.
Leuke inrichting binnenin, en de service is zeer goed. Jong meisje en nog jonger mannetje die er opdienen, respect om dat op die leeftijd te doen.

Het aardbeienijs is een pluspunt en misschien wel het beste ooit gegeten.
De Chinese dumplings daarintegen.. neem ze alsjeblieft niet!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Silk, Sushi & Asian Dining bekeken, bekeken ook

In Silk, Sushi & Asian Dining geweest? Deel je ervaringen!