“Verrassend lekker”

di 18-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 123 van 224 Restaurants in Zwolle
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen langs op een doordeweekse dag en Pho Kitchen zat barstend vol. “Daar moet het goed eten zijn!”, dachten wij. Tafeltje voor 2 was nog vrij. Drankje kwam meteen, het eten duurde wat langer. Vanwege de plotselinge drukte maar 1 man in de bediening. Zeer vriendelijke jongeman bij de weg. Maar toen eenmaal het eten op tafel stond....lekker gegéten!! We komen terug en hebben het ook als tip in onze B&B achter gelaten. Echt waanzinnig lekker

Datum van bezoek: februari 2019

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas geen beoordeling over het eten, want na ruim anderhalf uur wachten op ons voorgerecht zijn we met lege maag weer vertrokken.

Datum van bezoek: januari 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was oké. Mag van mij wel wat uitgesprokener en meer garnering bij de Pho. Verder iets meer aandacht voor schoonmaak details.....zou het wat gastvrijer maken. Prijs is goed.

Datum van bezoek: januari 2019
24 november 2018 beoordeeld

Na 10 minuten wachten kwam er eindelijk iemand die ons een menu gaf. Het duurde enorm lang voordat het bestelde eten werd gebracht. Koude springrolls waren niet echt bijzonder. Poffertjes met garnalen smaakten naar oude olie. Vervolgens weer heel lang gewacht op het hoofdgerecht. De kip die daarbij zat was lekker, maar de noodles/gebakken uitjes/rauwkost waren niet bijzonder, ook iets wat je makkelijk thuis maakt (maar dan met warme noodles). De sausflesjes op tafel waren helemaal dichtgekoekt. Het bestelde drankje werd niet gebracht. Hier komen we niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld

Erg lekker Vietnamees eten.
De foto's op de menukaart doen een beetje afbreuk aan de echte gerechten.
Prachtige grote borden met ruim voldoende eten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Pho Kitchen bekeken, bekeken ook

In Pho Kitchen geweest? Deel je ervaringen!